De ene zijde loopt naar de accu, de andere zijde loopt via de spanningsregelaar naar het contactslot.je zou de rode draden moeten volgen
Ja, deze scooter heeft een DC-CDI.sparky werkt de ontsteking dan ook bij deze scooter op gelijkstroom ? Omdat hij meteen afsloeg door de sluiting.
Klopt en afhankelijk van welke Agility je hebt, misschien zelfs een derde zekering.Ik weet wel dat ik twee zekeringen heb zitten in het vakje bij de accu, 1 daarvan staat op de foto
Geen idee, maar dit zou wel kunnen, daar kom je alleen achter door de how to te volgen die ik noemde in mijn post#5.Dus het kastje, de CDI is het niet?
Ja hoor, er gaan gewoon 230V zekeringen in.Heb je überhaupt wel een trage en snelle zekering
Dat is de nagel op de kop, @Roy2007 zie schema in post#13, hier zie je op het knipperrelais (winker relay) dezelfde draadkleuren.Lijkt mij het knipper relais
dank je. en ja.... kwam ik tegen via googlen op glaszekering 7ALijkt mij het knipper relais , kun je vast zetten met een tie-wrape . Heb je überhaupt wel een trage en snelle zekering , in deze uitvoering ? Weet alleen in 220v en hoger , deze zekeringen .
dankjewelllllJa hoor, er gaan gewoon 230V zekeringen in.
Ik weet niet of er een trage of een snelle in hoort, ik zou een snelle zetten, er zitten niet echt grote capacitieve belastingen achter deze zekering.
Dat is de nagel op de kop, @Roy2007 zie schema in post#13, hier zie je op het knipperrelais (winker relay) dezelfde draadkleuren.