Axon Sprinten of Racen 14 March 2008 #1 ik krijg hem niet aan de praat dit is wat er in het boekje staat + van batterij naar rode draad van meter , de witte draad van de meter naar de aarde(kader of blok). dat heb ik ook gedaan maar hij werkt niet.... iemand enig idee?
ik krijg hem niet aan de praat dit is wat er in het boekje staat + van batterij naar rode draad van meter , de witte draad van de meter naar de aarde(kader of blok). dat heb ik ook gedaan maar hij werkt niet.... iemand enig idee?
R Rio-man Yamaha Neo's 14 March 2008 #2 zit die witte draad wel op een kaal stuk metaal? **EDIT** Het antwoord van ZipSP Tuning is veel logischer en is 99% zeker het goede antwoord laat maar zitten.. Last edited: 14 March 2008
zit die witte draad wel op een kaal stuk metaal? **EDIT** Het antwoord van ZipSP Tuning is veel logischer en is 99% zeker het goede antwoord laat maar zitten..
ZipSP Tuning #33 14 March 2008 #3 zet voor de lol de witte draad op de min van de battery. dan zal hij het waarschijnlijk wel doen. nu heb je geen kringloop van + naar - op de battery namelijk
zet voor de lol de witte draad op de min van de battery. dan zal hij het waarschijnlijk wel doen. nu heb je geen kringloop van + naar - op de battery namelijk
Axon Sprinten of Racen 15 March 2008 #4 idd er is geen gesloten kring nu, maar ik snap niet waarom ze het dan in de bijsluiter zetten . ff rap testen (5 min later) en nee zelfs dan doet ie het niet........
idd er is geen gesloten kring nu, maar ik snap niet waarom ze het dan in de bijsluiter zetten . ff rap testen (5 min later) en nee zelfs dan doet ie het niet........
ZipSP Tuning #33 15 March 2008 #7 misschien is die wel stuk uit de doos gekomen. je weet maar nooit natuurlijk. zou contact opnemen met de winkel/webshop waar je hem gekocht heb.
misschien is die wel stuk uit de doos gekomen. je weet maar nooit natuurlijk. zou contact opnemen met de winkel/webshop waar je hem gekocht heb.
R Rio-man Yamaha Neo's 15 March 2008 #8 Vraag ze dan ook gelijk om hoe je hem moet installeren, want dat zóuden ze moeten weten.
Axon Sprinten of Racen 16 March 2008 #9 de batterij werkt want daar hangt mijn waterpomp op , en die werkt . het is uitgelegd hoe ik het moest doen, maar toch werkt het niet.
de batterij werkt want daar hangt mijn waterpomp op , en die werkt . het is uitgelegd hoe ik het moest doen, maar toch werkt het niet.
Axon Sprinten of Racen 18 March 2008 #12 eigenlijk iets heel stom XD de min zat niet aan men kader, maar toen ik dat rechtstreeks deed gebeurde er niets en nu wel, kvind het raar.
eigenlijk iets heel stom XD de min zat niet aan men kader, maar toen ik dat rechtstreeks deed gebeurde er niets en nu wel, kvind het raar.