probleem met monteren mhr 2005 vario

Status
Not open for further replies.

Sjaak

WNH crew
ik heb dus een mhr 2005 vario gekocht maar het komt te ver naar buiten zetten.
als ik de vario zelfs zonder ringen erop schuif daarna de halfpoulie krijg ik de kroon daar niet eens meer bij laat staan de snaar en alle ringen.
heeft iemand dezelfde vario die mij misschien wat tips kan geven erbij.
 
Advertisement - register to remove this

zelfs zonder dat ding past het dus niet he:s
maar ff nog 1 keer voor de duidelijkheid het is dus de mhr 2005 vario he die heeft pia rollen erin he die grote maat.
 
je electrische startmoterzooi moet je eruit gooien behalve dat wat bredere ringetje daar doe je dat verharde na op je krukas en dan vraio ventilvar en dan past het perfect
 
owwwwww... alsjeblieft ik ben niet zo'n noob.
nee ik heb die zooi allemaal niet meer erop zitten en lees goed, zelfs zonder alle ringen past het niet maar ik denk dat ik het antwoord moet zoeken bij iemand die zelf een mhr 2005 vario (nieuwe model!!!) dus als jullie iemand weten die dit heeft moet je het ff laten weten owkee.
 
Justin, stuur de vario dan hierheen, zorg ik wel dat die zooi past.

Hier zul je toch geen normaal antwoord vinden. terwijl ik en marco die je al gegeven hebben :)
 
marco zei juist dat het mogelijk een fabrieksfout was.
jij zegt je moet gewoon bewerken, sander jij kan alles bewerken ik weet het maar als het een fabrieksfout is dan wacht ik ff antwoord af van marco zoniet gaat die jou kant op want heb liever 1 die direct past dan dat eraan gevreest moet worden enzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top