probleem met de bedrading

shamorast

Well-Known Member
*Dhallo

kan iemand mij helpen met mijn gillera dna
het probreem is dat mijn knipper lichten het niet doen.
heb al van alles geprobeerd zelfs een nieuwe licht schakelaar erop aan gesloten en nog doet ie het niet,,,,,,iemand ook dit probleem gehad zonder dat je een nieuwe kabelboom moet kopen laat het dan even weten hoe je het moet oplossen want hij moet 1 sept naar de rdw en dan moeten ze het wel doen.

laterzzzz :!

Advertisement - register to remove this

Electrische start, remlichten enzo werken wel ? ( Met E-start bedoel ik of je startmotor het doet, scooter hoeft niet daadwerkelijk te starten ) Ik heb het probleem ook gehad met mn Area, oorzaak was kabelbreuk

*Dhallo

kan iemand mij helpen met mijn gillera dna
het probreem is dat mijn knipper lichten het niet doen.
heb al van alles geprobeerd zelfs een nieuwe licht schakelaar erop aan gesloten en nog doet ie het niet,,,,,,iemand ook dit probleem gehad zonder dat je een nieuwe kabelboom moet kopen laat het dan even weten hoe je het moet oplossen want hij moet 1 sept naar de rdw en dan moeten ze het wel doen.

laterzzzz :!

Haal ze eraf en laat je DNA dan keuren.
Knipperlichten moeten het alleen doen als ze zijn gemonteerd, maar het is niet verplicht om ze gemonteerd te hebben.

Maar mogeijk is je knipper-unit kapot (klein kastje van +- 2 cm) die het knipperen regelt.

Back