S Super8 Well-Known Member 31 May 2023 #21 zal wel moeten..... anders kom je van de regen in de drup. en dat is helemaal zonde van de centen!! (deze onderdelen mogen ook OEM zijn... stuk goedkoper)
zal wel moeten..... anders kom je van de regen in de drup. en dat is helemaal zonde van de centen!! (deze onderdelen mogen ook OEM zijn... stuk goedkoper)
J John12121 New Member 31 May 2023 #22 Super8 said: zal wel moeten..... anders kom je van de regen in de drup. en dat is helemaal zonde van de centen!! (deze onderdelen mogen ook OEM zijn... stuk goedkoper) Click to expand... Ja snap ik mischien domme vraag maar wat wat betekend oem
Super8 said: zal wel moeten..... anders kom je van de regen in de drup. en dat is helemaal zonde van de centen!! (deze onderdelen mogen ook OEM zijn... stuk goedkoper) Click to expand... Ja snap ik mischien domme vraag maar wat wat betekend oem
AGM Retro GT Beun Well-Known Member 31 May 2023 #23 Als je het niet zelf doet kun je idd op 300 rekenen.
J John12121 New Member 31 May 2023 #24 AGM Retro GT Beun said: View attachment 70614 Als je het niet zelf doet kun je idd op 300 rekenen. Click to expand... Oké top
AGM Retro GT Beun said: View attachment 70614 Als je het niet zelf doet kun je idd op 300 rekenen. Click to expand... Oké top
J John12121 New Member 3 June 2023 #25 Ik ben dus langs geweest ze gaan kijken of ze het kunnen bestellen. en ze zeggen dat het komt door dat er snor vertanding in zit klopt dit? Scooter gaat 80
Ik ben dus langs geweest ze gaan kijken of ze het kunnen bestellen. en ze zeggen dat het komt door dat er snor vertanding in zit klopt dit? Scooter gaat 80
S Super8 Well-Known Member 3 June 2023 #26 Snorvertanding en 80km/pu??? Dat kan bijna niet.. Ik denk dat je beter opzoek kan naar een andere scooterzaak….
Snorvertanding en 80km/pu??? Dat kan bijna niet.. Ik denk dat je beter opzoek kan naar een andere scooterzaak….
J John12121 New Member 3 June 2023 #27 Super8 said: Snorvertanding en 80km/pu??? Dat kan bijna niet.. Ik denk dat je beter opzoek kan naar een andere scooterzaak…. Click to expand... Ja heb snor vertanding en mijn scooter gaat 80 70cc en had dat gezegt zeggen ze waarschijnlijk komt dat door snor vertanding
Super8 said: Snorvertanding en 80km/pu??? Dat kan bijna niet.. Ik denk dat je beter opzoek kan naar een andere scooterzaak…. Click to expand... Ja heb snor vertanding en mijn scooter gaat 80 70cc en had dat gezegt zeggen ze waarschijnlijk komt dat door snor vertanding
AGM Retro GT Beun Well-Known Member 3 June 2023 #29 Vind het allemaal maar een raar verhaal. Wat is er stuk en wat moet er er precies besteld worden volgens de dealer?
Vind het allemaal maar een raar verhaal. Wat is er stuk en wat moet er er precies besteld worden volgens de dealer?
J John12121 New Member 3 June 2023 #30 AGM Retro GT Beun said: Vind het allemaal maar een raar verhaal. Wat is er stuk en wat moet er er precies besteld worden volgens de dealer? Click to expand... Ja beetje onduidelijk nog word maandag gebeld er over wel sws de vertanding as
AGM Retro GT Beun said: Vind het allemaal maar een raar verhaal. Wat is er stuk en wat moet er er precies besteld worden volgens de dealer? Click to expand... Ja beetje onduidelijk nog word maandag gebeld er over wel sws de vertanding as