Probleem met de klep heuvelbrug

PerryAgility

New Member
Wie kan bij helpen de Kymco Agility 50 10inch van mijn zus ben ik onderdelen aan het vervangen.

DMP Cilinder 50cc kit, 39mm, 13mm steek
Mezoly Cilinderkop korte kleppen 64mm sls (voor gemonteerd)
M2 trading klepheuvel ( te veel kleppen spelling) kan weer terug.
Dus ik heb de oude klepheuvel erop gezet omdat de oude kop ook 64mm was.. nu loopt deze te tikken tegen de veering van kop (EX uitlaat)

Ik kan de kleppen niet afstellen door dat de ex klep de veering raakt, alles in 100% afgesteld en op spanning.

Heel vreemd wie kan mij helpen zie ik iets over het hoofd?

Post automatically merged:

Iemand?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Weet je zeker dat de nieuwe kop een korte is, niet de verkeerde ontvangen?

Toen ik mijn kop vervangde ging ik langs de scooter zaak om er een te halen en die raadde mij aan om ook het bijbehorende merk heuvelbrug te nemen.

Zal verkoop praat geweest kunnen zijn of een woord uit ervaring, maar ik heb het maar gewoon gedaan samen met een nokkenas om het allemaal nieuw te hebben
 
Weet je zeker dat de nieuwe kop een korte is, niet de verkeerde ontvangen?

Toen ik mijn kop vervangde ging ik langs de scooter zaak om er een te halen en die raadde mij aan om ook het bijbehorende merk heuvelbrug te nemen.

Zal verkoop praat geweest kunnen zijn of een woord uit ervaring, maar ik heb het maar gewoon gedaan samen met een nokkenas om het allemaal nieuw te hebben
Bedankt voor je reactie ik heb meteen een heuvelbrug besteld van het zelfde merk Melozy
 
Kun je geen originele merk onderdelen erop zetten?
Als er 2 merken zijn die echt waardeloze kwaliteit zijn dan zijn het helaas die 2 wel. Zou best kunnen dat de maten ergens minimaal afwijken maar dan zit je al snel met de ellende
 
Letters E en X ondersteboven?
Groet,
Haha nee die fout maak ik niet heb er al genoeg vervangen maar dit snapte ik even niet. EX staat naar onderen gericht de zuiger in naar boven ⬆️
Post automatically merged:

Kun je geen originele merk onderdelen erop zetten?
Als er 2 merken zijn die echt waardeloze kwaliteit zijn dan zijn het helaas die 2 wel. Zou best kunnen dat de maten ergens minimaal afwijken maar dan zit je al snel met de ellende
Nou ik had alles besteld bij m2trading alleen daar staan ze met de ogen dicht volgensmij had alles van dmp de cilinder was goed maar de cilinderkop was zonder sls terwijl het met grote letters bij stond de klepbrug was voor lange kleppen terwijl op de bon 64mm stond korte kleppen.


Maar dat het alleen afwijking heeft op de EX klep de IN klep heeft genoeg speling
 
Last edited:
Haha nee die fout maak ik niet heb er al genoeg vervangen maar dit snapte ik even niet. EX staat naar onderen gericht de zuiger in naar boven ⬆️
Post automatically merged:


Nou ik had alles besteld bij m2trading alleen daar staan ze met de ogen dicht volgensmij had alles van dmp de cilinder was goed maar de cilinderkop was zonder sls terwijl het met grote letters bij stond de klepbrug was voor lange kleppen terwijl op de bon 64mm stond korte kleppen.


Maar dat het alleen afwijking heeft op de EX klep de IN klep heeft genoeg speling

M2trading is ook geen scooterdealer maar officieel een dozen schuiver.. Dus niet raar van staan te kijken als zij het ook niet weten.
 
M2trading is ook geen scooterdealer maar officieel een dozen schuiver.. Dus niet raar van staan te kijken als zij het ook niet weten.
Zowat alles kunnen retourneren behalve de clinderset
Post automatically merged:

Fijn, veel rijplezier!
Hij rijdt echt weer als een nieuwe. Nu een kwestie van inrijden.

Scooter is nu exact 10 jaar en heeft 34055 kilometers

Nodige is vervangen:
Clinder set 50cc
Cilinderkop SLS set
Krukas was nog goed geen speling.
Nieuwe carburateur
Slangen allemaal vernieuwd en filter
Nieuwe filters + bougie
Nieuwe accu + spanningsregelaar
Nieuwe olie en rijden maar na 5 keer trappen
Ook alles is vernieuwd in de vario

M’n zus is weer blij
 
Last edited:
Back
Top