A Arend Jan ArthuR 10 June 2004 #42 Tja, was eff voor nood maar alleen gestart nooit gereden. Verder heb ik die pijp er niet meer op maar mijn eigen MK pro race. Ook heb ik van tuning member een malossi onsteking gekocht. Deze gaan we zondag monteren. Hier nog een paar recente foto's:
Tja, was eff voor nood maar alleen gestart nooit gereden. Verder heb ik die pijp er niet meer op maar mijn eigen MK pro race. Ook heb ik van tuning member een malossi onsteking gekocht. Deze gaan we zondag monteren. Hier nog een paar recente foto's:
D Dreamy Toyota Restyle 3BR Tuned 10 June 2004 #43 ziet er zkr erg nice uit! ga zo door succes greetz dave
zippaz Well-Known Member 10 June 2004 #44 [R]unner [R]eloaded said: prutsers denks :X Click to expand... behalve jou blok is dit ding netter als jouwe
[R]unner [R]eloaded said: prutsers denks :X Click to expand... behalve jou blok is dit ding netter als jouwe
David de RAAF 10 June 2004 #47 Lars#Dragster said: 8P Ziet er wel netjes uit allemaal! Click to expand... That must be the worst hr2 ive ever seen Voorderest komt het allemaal wel goed zo te zien
Lars#Dragster said: 8P Ziet er wel netjes uit allemaal! Click to expand... That must be the worst hr2 ive ever seen Voorderest komt het allemaal wel goed zo te zien
Mike.v.W www.k-parts.nl 19 October 2005 #48 tis misschien een oud project maar ziet er nog steeds goed uit hoor maar ik ga je wel is een keer zien laterzzz.....
tis misschien een oud project maar ziet er nog steeds goed uit hoor maar ik ga je wel is een keer zien laterzzz.....
RonaldV Scooter hooligans. 19 October 2005 #49 r0bert said: prutsers denks :X Click to expand... Zegt de man die zonder achterrem reed en ze banden onderspoot met primer enzo +ralf+ :*
r0bert said: prutsers denks :X Click to expand... Zegt de man die zonder achterrem reed en ze banden onderspoot met primer enzo +ralf+ :*