R rowie Well-Known Member 7 March 2003 #1 Hoewekt dit en hoe gaat dat dan met de afstelling?Kan iemand mij helpen AUB?
Kneiter Retired 7 March 2003 #2 ok niemand kan je zo helpen. geef aub wat meer informatie zoudat we je verder kunnen helpen dus bijv welke type blok, wat is de rest van je setup, welke vertandingen wil je kopen, wat is het budget, wat wil je bereiken.... Upvote 0 Downvote
ok niemand kan je zo helpen. geef aub wat meer informatie zoudat we je verder kunnen helpen dus bijv welke type blok, wat is de rest van je setup, welke vertandingen wil je kopen, wat is het budget, wat wil je bereiken....
EvertoZzZ Well-Known Member 7 March 2003 #3 Ik denk eerder dat ie gewoon de werking ervan wilt weten niet specifiek voor een bepaald blok. Upvote 0 Downvote
R rowie Well-Known Member 8 March 2003 #4 jij snapt me evertozzz.maar voor setup van me scooter kan je ook even kijken in mn profile.kan jullie helpe mn bubget is genoeg en krijg dinsdag malossi primair en polini primaire race vertanding Upvote 0 Downvote
jij snapt me evertozzz.maar voor setup van me scooter kan je ook even kijken in mn profile.kan jullie helpe mn bubget is genoeg en krijg dinsdag malossi primair en polini primaire race vertanding
K Kasteel MHR member 8 March 2003 #6 Originally posted by rowie haha gaar, polini secudaire vertanding Click to expand... je kan gewoon editten Upvote 0 Downvote
Originally posted by rowie haha gaar, polini secudaire vertanding Click to expand... je kan gewoon editten