Typhoon 125cc secundaire benzine opslag verwijderen ?

172cc2takt

New Member
Hey ik heb een 125cc typhoon 2takt, ik ga deze ombouwen naar een 172cc. Nu wil ik hem gebruiken om te stunten. Er is een probleem de typhoon heeft een secundaire benzinetank die zit langs de rechterkant waardoor de scooter helemaal uit balance trekt met wheelies. Heeft er iemand ervaring hoe je de 2de benzine opslag kan weg pakken en de aansluiten afsluiten ? Alvast bedankt :)

Advertisement - register to remove this

Bas

Administrator
Staff member
Als het een echt separaat tank is dan lijkt het me niet zo lastig. Boel afdoppen en verwijderen.

Wat je ook kan doen is alle twee de tanks verwijderen en gewoon 1 custom tank gebruiken. Sowieso als je langdurig op je achterwiel wil rijden wil je dan wel zeker weten dat je brandstof kan leveren.

172cc2takt

New Member
Als het een echt separaat tank is dan lijkt het me niet zo lastig. Boel afdoppen en verwijderen.

Wat je ook kan doen is alle twee de tanks verwijderen en gewoon 1 custom tank gebruiken. Sowieso als je langdurig op je achterwiel wil rijden wil je dan wel zeker weten dat je brandstof kan leveren.
Ja het zijn 2 verschillende tanks maar er zijn super veel afkoppelingen en ingewikkelde zooi in de leidingen. Ik ga dan die 2de tank weg halen de eerste benzine tank is net zoals bij scooters vanachter zal wle goed genoeg zijn voor lang duurde wheelies