Prijs voor booster?

Heatryn

Peugeot Jetforce
Ik had graag wat liggen sleutelen aan een booster in m'n vrije tijd. Op m'n gemak de motor leren kennen en die dingen. Ik moet nog heel veel leren van zo'n dingen dus ik zou graag een tweede-, derdehands, ... booster kopen. Ik wil er niet teveel geld tegenaan gooien. Het uiterlijk moet er niet goed uit zien, maar de motor moet nog wel herstelbaar zijn. Dat ik er wat werk aan heb, maar niet dat ik alles nieuw kan gaan kopen natuurlijk. Hoeveel zou ik dan mogen geven aan zo'n ding?
 
Advertisement - register to remove this

H.T.V.I said:
eurotje tussen de 200 en 500 zit je toch wel redelijk goed denks...

ik zou zelf niet meer dan 100 a 200 euro er voor betalen. Echt de max vind ik.
Je koopt tegenwoordig al een redelijke brute sr ( oud model ) voor 200 a 300 euro met kapschade :)
 
tja, als je dan toch verticaal neemt, neem dan een sr viper ja, dan heb je ook nog wat looks. Voor 300 ben je idd de man, die scooters zijn namelijk toch al minimaal 10 jaar oud dus vandaar de prijs
 
Bedankt voor de snelle reply's. Ik heb de how-to's gelezen voor te zien naar wat ik allemaal moet kijken als ik een scooter overkoop. Er gaat ook iemand mee die er veel van kent om mij te helpen tijdens de aankoop. Maar kunnen jullie mij dan ook vertellen waar ik een deftige booster kan kopen aan de bovenvermelde prijzen? Ik heb op Ebay gekeken en daar zijn die prijzen veel hoger.
 
www.marktplaats.nl scooter.2dehands.nl of onze eigen marktplaats.

Maar waarom wil je perseen een booster? neem gewoon een viper, die zie je in belgie niet en het blok is het zelfde. En beter kijk je niet naar wat er mis is, want je koopt een projectscooter en die zal dus toch niet in goede staat verkeren.
 
Daar heb je gelijk in. Ik wil een projectscooter en er zal dus werk aan de winkel zijn. Er moet voor de scooter veel tuningspul te vinden zijn. Dus niet zoals voor een Jetforce bevoorbeeld. :p

Maar een booster leek me wel een geschikte scooter om mee te starten. Als ik voor een kleine 200? een booster kan kopen ben ik tevreden. Maar ik zal nog serieus moeten zoeken als ik dat voor die prijs wil kunnen kopen.
 
tuurlijk moet je wel kijken naar wat er mis is , zodadelijk blijkt hele blok gatenkaas , het frame op 10 plaatsen volledig doorgeroest enz...

altijd even kijken dus.
 
Back
Top