vraagje ivm prijs voor spuiten van kap

Status
Not open for further replies.

VaTaR

Well-Known Member
ik zou mijn voorkap van BCD willen herspuiten, maar mijn eigen poging was niet echt goed gelukt, dus ik zal het nu laten doen door iemand met ervaring.

Maar mijn vraag is nu wat de prijs daar ongeveer van is.
Zodat ik er een gedacht van heb. ik weet dat de prijzen overal wat anders liggen maar dat zal wel niet ZO veel uit elkaar liggen dacht ik.


Het is dus een BCD-kap voor een stunt (ongeveer oppervlakte van 40*40 denk ik)
 
Advertisement - register to remove this

Er is een topic met spuiters en coaters... moet je ff searchen! :) dat verschilt dus echt wel veel...... of je het echt prof wil laten doen of niet... of dat je em zo aflevert, of dat je eerst alles opschuurt en al in de primer zet..............
 
ik wou een tank , 2 zijkappen en een voor en achterspatbord laten doen, zou mij 350 euro gaan kosten!! je moet wel goed kijken waar je het laat doen , laat ze eerst zeggen wat het gaat kosten dan pas achterlaten , spuiters worden veel te duur!!! en dat met dank aan al die bull shit mileu-eisen
 
Originally posted by maik
vind ik wel heel goedkoop, denk dat ze voor dat bedrag niet eens lak aanmaken. Maar ik kan 't mis hebben 8P

Ik heb laatst gevraagd bij spuiter in de buurt, 4kappen voor €20 per stuk (moesten dan wel allemaal zelfde kleur krijgen).
 
Prijzen liggen erg uiteen. Heeft te maken met milieu-eisen, hoe je het aflevert (zelf bv voorbewerken) en bij wie je het doet :) Sommige doen het in hun vrije tijd en vragen gewoon 'een bedrag', contant en sommige doen alles volgens de regeltjes. De € 350,- die genoemd werd hierboven is niet extreem. Laten spuiten is gewoon duur, maar als jij alles zelf voorbewerkt lijkt max € 50,- voldoende. Op meer moet je zeker niet rekenen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top