Prijs voor Aprilia SR WWW '97

wo_Otah

Well-Known Member
Hey luitjes,

Ik ben redelijk nieuw in het scooterwereldje. Heb een scooter op het oog, geen foto, weet niet wat de kilometerstand is, bouwjaar is 1997. Het gaat om een Aprilia SR WWW met de volgende setup:

athena 70cc alu met nicasil binnenwand (plus ook nog een 50cc snel gietijzer als reserve)
rito race krukas met c4 lagers (kevlar)
voor: hebo vario
achter: polini speeddrive + yamasida racekoppeling
vering voor: marzochi (stuggere veren dan origineel)
vering achter: top performance schokdemper (volledig instelbaar)
uitlaat: polini funky (met demper van een leo vinci zx)
remmen : voor schijf, achter trommel

Ik heb geen idee wat deze scooter waard is, weet wel dat alles in prima staat verkeerd. Wat denken jullie?

Groeten,
wo_Otah
 
Advertisement - register to remove this

pfff volgens mij van iemand geweest zonder verstand van opvoeren maar goed

Als hij er nog mooi uitziet zou ik 600€ bieden niet meer , setup die erop zit stelt niet veel voor :) ( Behalve als die athena een vlinder is )
 
ik vind dit meer wat voor "scooters" algemeen..
sommige termen van jouw lijstje vind ik al apart
bijv C4 lagers (kevlar) wat word hiermee bedoelt?
en van 'n yamasida koppeling hep ik nog nooit gehoord

wat is de vraagprijs van degene die hem te koop bied trouwens?

mvg Rico
 
Xtreme Peace said:
ik vind dit meer wat voor "scooters" algemeen..
sommige termen van jouw lijstje vind ik al apart
bijv C4 lagers (kevlar) wat word hiermee bedoelt?
en van 'n yamasida koppeling hep ik nog nooit gehoord

wat is de vraagprijs van degene die hem te koop bied trouwens?

mvg Rico

Hij dacht aan een bedrag rond de 1000, de scooter is prima in orde, geen krassen, nooit mee gevallen enz. enz. Onderdelen zijn er niet in '97 ondergelegd maar in 2000-2001.
 
wo_Otah said:
Hij dacht aan een bedrag rond de 1000, de scooter is prima in orde, geen krassen, nooit mee gevallen enz. enz. Onderdelen zijn er niet in '97 ondergelegd maar in 2000-2001.
Grappige jongen dan voor 1000 euro. :L Ik zal 500 euro geven meer niet. ONderdelen van 2000-2001 dat is al vet oud met anderen woorden. En km stand zegt echt niets, het is namleijk heel simpel even terug draaien. Ik had een scooter van 2001 ik heb er zelfs 500 euro voor gekregen was ook een aprilia sr. Vaak met zulke onderdelen is heus niet zacht meegereden dus veel dingen kunnen dan stuk zijn.

En c4 lagers voor zon setup???????????
 
Back
Top