Btw ook het zeehondenjachtseizoen is weer geopend, daar gaat me bloed ook van koken, kleine zeehondjes doodknuppelen, kklijers!
En honden die continu blaffen zijn ook irritant , die eigenaren moeten in het begin lekker op een opvoed cursus. Dan luistert het beest ten minste.
Dat ligt ook maar net aan het soort hond :!.
mijn buurvrouw heeft 3 kalven, genaamd deensche doggen, maar dat lompe mokkel heb ook 2 banen, en die beesten lopen dus in de tuin rond te schijten en zeiken. en gezien die tuin maar 14 mtr2 is stinkt het hier ook een uur in de wind, zulke mensen mag je van mij wegstoppen.
Nee, maar wij hebben een engelse cocker spaniel. En die zijn zo eigenwijs als 't maar kan. We zijn er toen de tijd mee naar puppy curcus geweest, gewoon goed opgevoed etc. En nog luisterd ie voor geen meter.
Nou het seizoen wordt aardig verkort aangezien de meeste stropers vastgevroren zitten met hun schip in de wateren van Canada :W
Toet toet!!! :W
mooie hond Dennis
Wow mensen die de realiteit te buiten gaan.
Het gros van de mensen hier neemt een kitten , lief en leuk. Totdat ie gaat groeien. Dan vinden ze t niet meer leuk en worden ze naar buiten getrapt.
Die beesten gooien hier iedere keer de vuilnis bak onderste boven en dan kan ik sochtends om 6 uur als ik thuis kom die troep opruimen.
En dan het zielig vinden als hun kat wordt aangereden op een 70km/h weg oid. Nou ik kan je zeggen , ik ga niet in de ankers voor een beest.
En dat honden blaffen weet ik , maar sommige personen willen een hond maar kunnen het beest niet handelen. Hoe vaak ik hier niet woorden heb gehad met een wijf waarvan dat beest wel een uur aan het schreeuwen was.
Dat bedoel ik met irritant.
Beetje jammer dat jullie de realiteit te buiten gaan en in jullie Unreal Tournement wereld stappen.
ja is een rhodesian ridgeback
maar die van me tante blafte dus al1 1 x terug, vaak wisten de andere honden dan wel dat het verder weinig zin had.
vind het iig echt verreweg de vetste honden die ik ken, uitstraling van die koppen zijn echt geweldig.
imo trouwens niet echt een pure waakhond, dan hadden ze beter een herder of rottweiler kunne pakken.