This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #3

Zelf nog geen ... maar komt wel als ik ga samenwonen.
Al 6jaar deze beesten bij de vriendin thuis:

Sheba:


Vick:


Fleur:


Kitty:

(helaas moeten laten inslapen)

Toen 3 katjes in de tuin gevonden ... 2 daarvan weg gedaan want toen hadden we nog alle 4 de katten van hierboven.
1tje bijgehouden omdat er gelijkenissen waren met kitty en we al wisten dat we die moesten laten inslapen.

Luna: (toen we ze net hadden en nu)


Tis een duivel in een doosje... maar dat heb je altijd met straatkat kleintjes die zijn zo gek als een achterdeur!

Heb helaas maar 1 foto meer van de andere 2 vondelingetjes..


Spijtig dat we ze niet allemaal konde bijhouden maar 6 of 7 katten zou echt wel wat gek zijn.
 
Tenzij het om een allergie gaat kan ik me echt niet voorstellen wat je tegen een kat kunt hebben, laat staan dat je minder bij een vriend over de vloer komt 8P
 
Heb ook een vriend die een hekel aan katten heeft. Ik heb dan weer een hekel aan zijn paarden
 
mjah een paard komt doorgaans niet je huis in, en al helemaal niet op je aanrecht


Lars...heb niks met die beesten, vind ze smerig en irritant...
 


'T mooie is ook dat die beesten dat aanvoelen en dan juist bij diegene op schoot springen enzo. Genieten

Als je er een hekel aan hebt, prima. Zolang iemand er maar met z'n poten vanaf blijft. Oude buurman mocht onze katten ook niet, maar dat werd zo erg dat als ze over de schutting heen liepen (aan de kant van de poort en dus niet aan de kant van zijn tuin) hij al een emmer water over ze heen gooide en tegen die schutting ging trappen.

Me ma vertelde dat tegen me, 't is dat ik niet thuis was anders had ik achter 'm aan gegaan, laffe mongool.