JohnnyP Vuurvos member 10 October 2012 #61 lees je goed in over verzekeringen... heel veel hebben een bull/dog clausule erin staan, wel premie innen... maar als je aanspraak wilt maken, geen gehoor...
lees je goed in over verzekeringen... heel veel hebben een bull/dog clausule erin staan, wel premie innen... maar als je aanspraak wilt maken, geen gehoor...
dokman_B Well-Known Member 15 October 2012 #63 hier mijn beest nog ff, gister avond de hele avond mij zo zitten aan kijken terwijl ik op de bank zat.
hier mijn beest nog ff, gister avond de hele avond mij zo zitten aan kijken terwijl ik op de bank zat.
Tommy. *BA DUM TSS* 22 October 2012 #65 Fred: En sinds 2 dagen nog een uit 't assiel gehaald: Geweldige beesten:love: Helemaal gek en dan vallen ze uit 't niets in slaap waar ze op dat moment staan, zo schattig!
Fred: En sinds 2 dagen nog een uit 't assiel gehaald: Geweldige beesten:love: Helemaal gek en dan vallen ze uit 't niets in slaap waar ze op dat moment staan, zo schattig!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 22 October 2012 #69 We noemen hem Julius! Viel me/ons nog tegen, even een naam verzinnen. Dus zo gaat dat met een kind ;-)
We noemen hem Julius! Viel me/ons nog tegen, even een naam verzinnen. Dus zo gaat dat met een kind ;-)
Xander Registered Abuser 23 October 2012 #71 Leuk ding! Tinne said: maandag ophalen. Click to expand...
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 24 October 2012 #76 Tommy. said: :? Click to expand... Xander komt hier alleen omdat ik iets gepost heb.
Laurens. Do the Dahmer! 24 October 2012 #78 M'n jongste rooie kater 2 weken terug moeten laten inslapen, had een hart-aandoening waardoor die vrij spontaan hard achteruit ging.. Was niet echt een lucky cat.. eerst zn poot half doormidden, vervolgens dit.. Anderhalf jaar ongeveer geworden.
M'n jongste rooie kater 2 weken terug moeten laten inslapen, had een hart-aandoening waardoor die vrij spontaan hard achteruit ging.. Was niet echt een lucky cat.. eerst zn poot half doormidden, vervolgens dit.. Anderhalf jaar ongeveer geworden.