This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #3

Schattigg!

Hier op Bali ook een hondje gevonden op straat, volgens dierenarts 7 weken oud. Meegenomen, laten inenten en heel de rotzooi (25eu) gewassen enzo, echt super schattig! Foto komt nog wel zit op me Ipad.

Kan je gewoon niet laten lopen... Schoonouders komen over een week en de tijd dat hier niemand is kan de schoonmaakster en bewaker 'm verzorgen
 
Mijn bengaal is helaas paar maanden geleden aangereden door een auto. Hij was nog geen 2 jaar oud

Twee weken gelden heb ik een savannah opgehaald lijkt erg op een bengaal (voorouders zijn kruizing van serval x bengaal). Op deze foto is hij 3 en halve maand

 
We hadden wat eerder vriendjes met de fokker moeten worden.
Nu even wachten op een volgend nestje mini's.
Wel al een afspraak om kennis te maken met.
 
Als ik op me zelf ga wonen komt er ook een Bengaal. Geweldig mooie beesten :love:

Als ik later ooit een viervoeter zou nemen, idd zo'n beest. Vind de 'print' van zo'n beest echt vet, zijn er nog meer 'normale' katten/poezen die wat weg hebben van roofdieren?
 
Die van mij vangen elke week wel een paar vogels en/of muizen of kikkers of vissen, niet normaal de laatste tijd. Kom je thuis, ligt er een duif uiteengescheurd in je tuin :X
En het zijn 'normale' katten, maar wel roofdieren hoor
 
Ik bedoel hoe ze er uit zien, heb liever een kat die op een luipaard lijkt dan een zwarte kat, bijvoorbeeld.
 
Oooooooh :+

Robert, dat doen ze bij mij gelukkig niet, en ze zijn ook 9 vd 10x dood.
 
Die van mij vangen elke week wel een paar vogels en/of muizen of kikkers of vissen, niet normaal de laatste tijd. Kom je thuis, ligt er een duif uiteengescheurd in je tuin :X
En het zijn 'normale' katten, maar wel roofdieren hoor

Deed onze kat ook, dan de kikker midden op het grasveld neerzetten, naar de zijkant laten springen (en er mee spelen), en dan weer terug in het midden van het grasveld zetten, zo lang totdat hij dood is
 
Mooi spul zo'n savannah, nog een tikje 'ruiger' inderdaad!

Onze andere bengaal uit amerika: Jumpy!




 
Mooie rozetten ! Is echt een mooie bengaal ! Zijn de kittens van ouders die je zelf hebt ? Of heb je 't vrouwtje ergens laten dekken? Mocht je ergens anders het vrouwtje laten dekken, hoe gaat dat dan?
Savannah is misschien ruiger, maar vreemd genoeg meer op mensen gericht dan m'n bengaal. Staan ze overigens ook bekend om. Veder lijkt 't veel op 'n bengaal, gezien het een savannah een kruizing is van een serval x bengaal