This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #3

Schitterende beesten! alleen soms wat wild haha

Wij wonen in de binnenstad, dus een grote hond kan wat onhandig zijn...
En ik ken geen leuke kleine honden (vindt je een jackrussel niet leuk, zei ze)..behalve zo' n mini-bull dus. Karakter schijnt hetzelfde als dr normale te zijn.

Nu rustig informeren en wat fokkers bezoeken. Ik zie het wel gebeuren. Mevrouw wil ook ergens voor zorgen...
 
Het is de 'zeldzame' mini versie.

@ op de kop slaan van hond....
Schijnt dat van dat soort honden (ook bij bullterriers) de kaak op slot gaat.
 
Het is de 'zeldzame' mini versie.

@ op de kop slaan van hond....
Schijnt dat van dat soort honden (ook bij bullterriers) de kaak op slot gaat.

ik heb juist gelezen ergens dat dat gewoon bullshit was.. vreemde vind ik wel dat de hond niet echt een vechthouding heeft, lijkt te kwispelen en zn rugharen staan niet omhoog ofzo..

Vreemd genoeg lijkt het imho alsof de hond denkt dat ie een spelletje aan het doen is..
 
dit lijkt me een duidelijk geval van L-2 HGA.

daarom vind ik het belangrijk dat er een einde komt aan die wildfok dat je alles aanelkaar kan fokken.als je gewoon je hond koopt bij een erkende fokker krijg je netjes een stamboom en is je hondje vrij van L-2 HGA.

die hond uit het filmpje was gewoon ziek in zn kop hoe raar het ook klinkt,had niks met opvoeding ofzo te maken.

owja en dat miniatuur bulletje is zeker een wel een stoer beestje,maar ik denk dat je nu praat over een showwaardige hond en dan ben je gewoon zon bedrag kwijt.weet zeker dat het goedkoper kan.
 
Onze 'pup' van iets meer dan 1 jaar



supertof beestje en zoooo hyperactief ^^
Hij mag alleen nog wel wat groter worden.. :/
 
owja en dat miniatuur bulletje is zeker een wel een stoer beestje,maar ik denk dat je nu praat over een showwaardige hond en dan ben je gewoon zon bedrag kwijt.weet zeker dat het goedkoper kan.

Er lijken niet zoveel fokkers te bestaan. En de 1000+ bedragen lijken ook gebruikelijk.
Stamboom uiteraard.
 
Geef hem(?) eens wat meer te eten man, mijne weegt +- 42kg en heeft een schofthoogte van 68/70cm

edit:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=606&pictureid=4869[/ir]
 
Geef hem(?) eens wat meer te eten man, mijne weegt +- 42kg en heeft een schofthoogte van 68/70cm



[im.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=606&pictureid=4869[/ir]

Hij ziet er prima uit hoor
Paar weken geleden nog nieuwe inentingen etc. gehad bij de dierenarts. Die gaf aan dat ie niet dikker hoefde te worden.