Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Net mijn kat laten inslapen. :(

Thanks Flip! Is vandaag 15 jaar geworden.

p4pb6545487.jpg


p4pb6545489.jpg


p4pb6545488.jpg
 
Volgens mij had hij gister een attack of een hersenbloeding oid. Hij wist niet meer waar hij het zoeken moest, was de controle of zijn lichaam kwijt etc. Erg zielig om te zien, zeker bij wat normaal een superspeelse, actieve buitenkat is. Wilde ook niks meer eten of drinken, net alsof hij in een soort shock zat. Advies van de dierenarts was dan ook om hem in te laten slapen. Tranen over mijn wangen toen ik daar stond man. Echt zo zuur. Je staat er niet altijd bij stil maar die beestjes ken je langer dan dat je menig mens kent.
 
Sterkte man.

Hoeveel die van mij ook van alles onder zeiken/sproeien, moet er niet aan denken dat ik er eentje moet missen.
 
Sterkte man!


1298700688_6_eNxD.jpeg


1298700813_6_YIVi.jpeg


4weken oud nu, nog paar weekjes wachten.


Kun je dat sproeien niet afleren michel?
 
Ga er volgende week mee naar de dierenarts. Kan best zijn dat er eentje wat met de blaas heeft.

Mooie poes, eerste weken/maanden zijn echt tof :)
 
Kittens:love:

Sterkte Vass! Ook al een paar keer meegemaakt, helaas ook al 1 keer een kat langs de weg gevonden, na 4 dagen vermist te zijn. Niet te beschrijven hoe je je dan voelt, nu ik er weer aan denk krijg k weer kippenvel...
 
Volgens mij had hij gister een attack of een hersenbloeding oid. Hij wist niet meer waar hij het zoeken moest, was de controle of zijn lichaam kwijt etc. Erg zielig om te zien, zeker bij wat normaal een superspeelse, actieve buitenkat is. Wilde ook niks meer eten of drinken, net alsof hij in een soort shock zat. Advies van de dierenarts was dan ook om hem in te laten slapen. Tranen over mijn wangen toen ik daar stond man. Echt zo zuur. Je staat er niet altijd bij stil maar die beestjes ken je langer dan dat je menig mens kent.

Sterkte man! Ken het gevoel. Ik kreeg een brok in m'n keel toen me ma hem mee nam naar de dieren arts. Moest janken als een klein kind en van woede een gat in m'n kast geslagen.

Moet nu nog steeds aan het beestje denken terwijl het al 8 jaar terug is
 
Sterkte man! Ken het gevoel. Ik kreeg een brok in m'n keel toen me ma hem mee nam naar de dieren arts. Moest janken als een klein kind en van woede een gat in m'n kast geslagen.

Moet nu nog steeds aan het beestje denken terwijl het al 8 jaar terug is

onze oude kat kreeg ook een hersensbloeding, lag echt als een slappe vaatdoek half tussen de wasmachine en de droger.. beetje mjauwen nog.. zo sneu.. ook in laten slapen.

oei kittens, stiekum ben ik nog wel rond aant kijken voor 1 er bij :)
 
Ik zou het stiekem ook wel willen maar het is verstandiger om het niet te doen :P
Die kat weegt nu al 6kg en de hond zit nu op 24kg.

Als je ziet hoe fel hun met elkaar vechten moet ik er niet aan denken hoe zo'n kleine kitten ervanaf komt :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top