This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
[IR]http://i497.photobucket.com/albums/rr334/maikelvandenhurk/IMG_1332.jpg[/IR]
[IR]http://i497.photobucket.com/albums/rr334/maikelvandenhurk/IMG_1321.jpg[/IR]

Twee die in opvang bij schoonfam zijn! Hondje is echt een baasje! :W
 
Verdomme, vandaag heeft onze hond (Harley) een hartaanval gekregen. Hij was al hartpatiën en kreeg er pilletjes voor.

15jaar geworden, baal enorm

Morgen wordt ie begraven naast zn moeder
 
Minder man! Sterkte er mee. Ik heb altijd zoiets van, het is een dier, kom op, maarja, je bent er wel aan gehecht natuurlijk.


Wij hebben een beste tuin, en dat vind ons kat of poes (weet niet) ook wel aardig, maar andere (veelal zwerf) katten uit de buurt ook. Dat is wel kut, wil je in de zomer ff voetballen in de tuin, trap je in de strond. Tijdje terug zag ik m'n pa gewoon op die katten schieten vanuit de bosjes
 
Kut Maykel, Sterkte!

@ Anne,

Snap wel dat het irritant is, maar om er dan op te schieten ? Ze moesten jouw huisdier eens overhoop knallen...

Spuit dan effe met de waterstraal erop, zijn ze ook zo weg
 

Zal volgende keer eens op jouw vader schieten als ik hem zie lopen....
 

Stoere vent, je vader.
 
Die katten geven gewoon overlast, en ze zijn van niemand (zien er ook vies uit). Zitten ook onze kat achterna, vermenigvuldigen zich, en schijten overal in de tuin. Die zijn we liever kwijt, vandaar
 
Dus schiet je ze dood? Misschien kan je vader ook even een rondje door r'dam maken, zitten genoeg mensen die aan bovenstaande criteria voldoen en dus doodgeschoten mogen worden.
 
Nou als iemand in jou tuin gaat schijten etc. zou je 'm ook goed zat worden ja, en er zijn figuren in R'dam Z die ik ook liever kwijt ben. Ik heb overigens nooit gezegd dat er doden zijn gevallen, maar ben die beesten wel liever kwijt.
 
Nou als iemand in jou tuin gaat schijten etc. zou je 'm ook goed zat worden ja, en er zijn figuren in R'dam Z die ik ook liever kwijt ben. Ik heb overigens nooit gezegd dat er doden zijn gevallen, maar ben die beesten wel liever kwijt.

Er schijten genoeg katten in mijn tuin, en mijn 2 katten schijten ook ongetwijfeld in de tuin van de buren. Zolang ik de buurman (van 200 kilo) niet op zn hurken in de tuin zie zitten vind ik ALLES best.
 
Status
Not open for further replies.