This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
ik ga vanaf volgende week op mn ouwe kat passen.. die nog bij mn ouders zit.. hoop niet dat ze wegloopt ofzo.. eerst maar ff binnen laten denks :X.. wel zielig want tis wel een kat die vaak buiten is

heb ooit geweten toen ik nog thuis woonde bij mn ma dat de vorige eigenaar van dat huisje zen kat paar keer naar zen nieuw huis had gebracht maar die kwam elke keer terug naar het bos waar wij toen woonde na paar keer waren ze het beu en kwamen ze elke week eten brengen

wanneer kunnen ze weg?.. als ik de kat aankomende 4 week overleef wil ik mischien daarna wel iets.

ze zijn pas 5dagen oud en ik heb zelf geen katten dus weet niet echt hoelang ze best bij hun moeder blijven. denk ongeveer 2maanden van de vorige keer. wil er zelf wel 1tje maar kan dat moeilijk doen dat gaat men hond niet fijn vinden.

van waar ben je trouwens? woon wel niet ver van tilburg en eindhoven maar wel in belgie (3kwartiertjes a half uurtje rijden)
 
Idd, wij hebben er trouwens bewust voor gekozen een kitten te nemen van een bekende. Dan weet je ook waar hij een beetje is opgegroeid. Mn zus heeft er net ook weer 1, maar ze heeft niet eens de moeder gezien van de kitten, dat vind ik een beetje raar.
 
Klopt jelle
Heb hier 6 stuks rondlopen
1 broer en zus + zoon
en nog maals broer en zus + zoon
Ach heerlijk gezicht 1 lijkt sprekend op zijn moeder
en de andere zoon liep al sinds die uit zijn doos kon achter mij aan
Hoef maar 1 x te fluiten of te roepen en binnen 10 minuten is die buij de deur
 

vorig jaar hadden ze daar ook kittens, toen zijn er 2naar bekenden van haar gegaan. maar er zijn er ook 2 gebleven (die ik zelfs niet uit elkaar kan houden ) en 1 van die 2 heeft nu dus terug nieuwe. als ze deze allemaal zou houden heb je zoiezo al een hoop extra kosten, daarom dat ik nu al opzoek ben naar mensen die een kitten zoeken. uiteraard liefst bekende is altijd beter.
 
Ja die 6-8 is echt minimaal, liefst zo lang mogelijk offcourse! Des te meer plezier heb je er later van. Anders worden die katten echt vaag, nooit in de buurt bij mensen komen en krijgen ze een kut karakter. Gewoon lekker lang met elkaar laten spelen dus Soms zie je kittens weggaan waar zelfs de ogen nog blauw bij zijn, dat wordt echt niks later.
 
Hmmm vanavond even met de een kat naar de dierenarts, heeft wrs iets met z'n gebit, eet wel maar je ziet dat het pijn doet en hij word wel erg dun...
 
Gekocht!:W

[IR]http://i43.tinypic.com/117z66g.jpg[/IR]

[IR]http://i39.tinypic.com/34rzt04.jpg[/IR]

Over 6 weekjes ophalen:love:

Mijn ouders zijn ze nu aan het halen:W:W:W

1,5 week eerder dan verwacht!

Kan niet wachten:love:
 
Status
Not open for further replies.