Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Ohja, zo'n ding moet ik ook nog hebben! Kittens groeien hard hier, inmiddels al 12 weken. Ze zijn wel behoorlijk aanhankelijk, ze volgen me echt overal :)


Hier ook.

Hele tijd in je been springen tijdens eten koken enz, donderjagen op de bank als ik er lig. Wel focking lief vind ik dat ze tegen mijn nek aan gaan liggen als ze gaan slapen en ik lig op de bank, hele tijd kopjes geven enz :love:

Der zat laatst ook 1 boven in de gordijnen tegen het plafond aan, nu zit er maar een knoop in :P.
 
wie heeft haar gezien?

vermist.jpg
 
Weet iemand toevallig hoeveel uur kittens gemiddeld slapen per dag. Ik heb namelijk sinds gister een kitten van 9 weken oud die bijna alleen maar slaapt.
 
Katten slapen sowieso super veel, kittens zeker want die zijn mega snel weer uitgeput na een paar minuten spelen.
 
Hebben veel slaap nodig denk ik hoor, en zij slapen niet net als ons de hele nacht door.. Snachts zijn ze vaak ook best actief. Issie alleen? Of heeft ie iemand om mee te spelen?
 
Die van mij worden wakker als ik wakker ben (7 uur), zijn dan een uurtje of 1,5 actief en slapen dan van 9 tot 12. Worden dan ongeveeer weer wakker en spelen weer 1,5 uur. Dan slapen tot half 6 en weer 2 uur actief, slapen en om half 10 weer actief tot we gaan slapen (11 uur half 12), dan hoor ik af en toe nog wat gerommel maar dan slapen ze toch weer...

Is vrij normaal hoor, wees blij dat hij veel slaapt btw...
 
Kittens slapen indd heel veel, vergelijk het met baby´s die slapen ook erg veel. Daarnaast zijn katten ook echte nachtdieren en zijn dan ook vaak actief...
 
@ Rickaaa

Ja er loopt nog een kat rond van een jaartje of 3/4, ze zoeken elkaar ook met de regelmaat op

@ De rest

Bedankt voor de informatie, dacht in eerste instantie dat ze gewoon ziek was ofso
 
Dat zou ook kunnen, maar dan zou ze in de tijd dat wakker is ook niet echt actief moeten zijn. Als ze dus gewoon speelt en rondrent enzo, is er niets aan de hand:)
 
Is ook nog jong he, hebben ze zowiezo veel slaap nodig, zijn net mensen:P

Onze hond is ook 6 maand inmiddels, maar slaapt ook nogsteeds veel, en kan nog veel meer maar ze is steeds afgeleid door vliegen:P
 
@ Rickaaa

Ja er loopt nog een kat rond van een jaartje of 3/4, ze zoeken elkaar ook met de regelmaat op

@ De rest

Bedankt voor de informatie, dacht in eerste instantie dat ze gewoon ziek was ofso

Helemaal als er nóg een kat is banjeren ze er snachts op los hoor, hier ook.. Zolang als dat 't blijft eten/drinken en piessen/kakken zou ik me geen zorgen maken. Wel, ondanks het eten, op het gewicht blijven letten. Ivm van die worminfecties etc.
 
Eten, drinken, piesen & kakken zit allemaal wel goed bij d'r, zal van de week wel even foto'tje posten :)
 
bulletje van me slaapt ook hele dag... vind juist wel relax.. als iemand naar binnen komt, zie je hem ff kijken en daarna weer slapen :P

mjah wist vooraf al dat het luie honden zijn, daar heb ik hem ook opgekocht.
 
als iemand naar binnen komt, zie je hem ff kijken en daarna weer slapen :P

Das mooi, vind niets zo irritant als ergens binnen komt dat je meteen zo'n hond helemaal gek hoort worden en als een dolle op je af komt gerend en dan blaffen tegen de 110 aan :L
 
[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/58/Shiba_inu_taiki.jpg[/ir]

Al weer bijna 6 jaartjes, tijd gaat hard. :P Nog steeds zo gek als een deur. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top