This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
tekenklem daarna in keukenrol doen en aansteken, als je een knalletje hoord is ie ontploft.

Wtf

En zo'n tekenklem hebben we niet eens, vandaag maar ff eentje halen.
Of laten doen door dierenarts, kosten maken niet zo veel uit.
Heb geen zin om het te verkloten..
 
Gewoon tekenklem halen, wel de goede kant opdraaien!
Is niet zo moeilijk, gewoon ff bijsluiter lezen
 
Het ziet er behoorlijk freaky uit iig, had zo'n ding nog nooit gezien.
En kun je zo'n ding niet gewoon laten zitten dan? Na een tijdje laat hij toch vanzelf los? Als ie vol zit zeg maar?
 
had vroeger een poes, als ik die 1x per week ontteekte kwamen der wel 10 van die grote bollen uit.. echt goor
gewoon in keukenrolletje doen en daarna een bolletje van maken en aansteken, je zal horen dat ze 1 voor 1 ontploffen als je dat niet doet leggen ze eitjes die met dat bloed terug teken worden uiteraard. en zoon ding wil je niet tegenkomen.
heb het zelf nog nooit gehad, gelukkig heb ik een witte hond daar zie je dat direct op als je aan het wandelen bent dus die heeft er bijna nooit 1.
 
Wtf
We hebben echt al zo lang als ik kan herinneren katten, en we hebben ze nog nooit gehad/gezien. Terwijl ze echt non-stop buiten komen.
Maarja ligt er ook een beetje waar ze precies buiten komen he, in de bossen oid zal je ze meer tegenkomen.

Hoorde net van moeders dat de teek inmiddels verwijderd was, geen idee wat ze dr mee gedaan hebben
 
Alcohol erop (parfum, nagellak verwidjeraar etc..) en eruit trekken met een pincet.

Als je dit doet dan 'reageerd' de teek, waardoor hij zijn gif los laat. Niet doen dus. Beter met een pincet er levend uit halen en daarna het wondje schoonmaken.
 
Ook mensen btw, vader heeft de ziekte van lyme gehad door een tekenbeet dat is echt niet prettig, je botten en kraakbeen shit worden er ongelovelijk door aangetast.

Gewoon verwijderen altijd!
 
vooral dieren kunnen echt strontziek worden van teken he

Dieren zijn er juist minder vatbaar voor, voor zover ik weet.
Mits ze weggehaald worden, net als bij mensen natuurlijk.

Teek is trouwens door dierenarts verwijderd, alles weer oke
Was wel een van de grotere, zij ze
 
vandaag nieuwe grasparkiet gaan halen tvrouwtje was deze winter spijtig genoeg gestorven. het gaat btw over de witte
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/DSC00658.jpg[/ir]
kging trouwens eigelijk voor zakje potgrond naar daar maar toen ik haar zag maar van gedacht veranderd. ze kwamen ook meteen goed over1 hij zat al wel 4 of 5maand helemaal alleen.
 
Status
Not open for further replies.