Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Bij ons slaapt er ook vaak een kat, maar die wordt ALTIJD om 6 uur wakker omdat dan altijd wle iemand op moet voor werk. Wij slapen dan door, totdat we wakker worden gemaakt. Ze bijt dan gewoon in je neus ofzo :P

Kut kat :P
 
M'n deur stond ook open vannacht, en eentje van ons (niet siamees) die vrij groot is, gaat dan recht op je buik/rug staan als je in je nest ligt.
Was vergeten deur dicht te doen, maar was te lui om hem dicht te doen :+ Gvd de hele nacht die schijt kat op je te stampen..
 
Is eens wat anders dan katten...

etb8z5.jpg
 
Jelle, lopen die 2 van jou ook de hele dag achter elkaar aan te rennen en te stoeien?

Ik weet ook nooit waar die 2 van mij slapen, maak altijd wel plekjes waar ze lekker kunnen liggen maar lopen altijd al rond als ik 's ochtends thuis kom of 's middags uit m'n nest kom.
Ze zijn wel heel de dag aan het stoeien, maar 's ochtends zitten ze netjes in hun mand te wachten tot ik uit bed kom :P
Volgens mn vriendin slapen ze bijna heel de middag (dan ben ik er niet :P), maar zijn ze in de ochtend en avond actief.
 
Ja lul.
En kippen is idd ook vet, zeker als je een grote tuin heb in een boerengehucht ofzo :P
Hier in de stad niet te doen helaas.
 
Mijn buurman (3 huizen verderop) had vroeger ook een paar kippen, ging opzich prima. Toen er een haan bij kwam was t wel snel gedaan, herrie maken die mormels zeg.
 
Had al ff gezocht op internet idd, en het is duidelijk een teek. Redelijk groot al, hij is een cm groot ongeveer..
ff met moeders overleggen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top