This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Gisteren even bij de vriendin van m'n neefje gekeken. Die hebben sinds 3 weken weer 4 nieuwe kittens. Over 3 weken nog maar een keertje heen om te kijken.
 

1 van de 2, mooi he?

leuke beesten, wat voor type?.. groot zo te zien


Nog maar een keer als quote dan, een vriend van me is op zoek naar PRECIES zo'n pup. Bruin met een witte vlek, lastig te vinden volgens mij? Mooi beestje!

maykel heeft nog wel ergens foto van mn broer zn hond toen die pup was.. is old english bulldog (bepaalde fokrichting, lijkt meer op amerikaanse)

is inmiddels zo:



en vreselijke knuffelbeer :love:
 
@ Laurens

Het is een of ander type siamees Welke precies zou ik niet weten, maar staat vast op die stambomen etc. die er bij horen.
En groot, lijkt misschien zo. Imo zijn ze net ff slanker en kleiner dan de gemiddelde huis tuin en keuken kat..
 
Weer even gekeken bij de katten, het zijn 2 katers
[ir]http://lh4.ggpht.com/_jfgOAB0xahY/S7Wki8CLxJI/AAAAAAAAAnw/ctvphv7aBiw/P1040770.JPG[/ir]
[ir]http://lh3.ggpht.com/_jfgOAB0xahY/S7WjzOVZChI/AAAAAAAAAnU/cNYHLIg433w/P1040763.JPG[/ir]

Over 2,5 week komen ze bij ons.
 
Wat lief. Ik zit ook aan poesjes te denken. Hoe zit dat met spullen vernielen en de boel onderzeiken enzo? En opvoeding.
 
Valt allemaal reuze mee, denk wel dat je met katertjes meer gezeik hebt.
Bij mn zus vreet ie alles stuk, ook pissen die alles onder als ze niet geholpen zijn.

Poezen zijn ook veel liever imo.

En opvoeden tja, ze zullen geheid een keer pissen of kakken op je vloer Gewoon op de bak zetten. Wil je ze uiteindelijk naar buiten laten of op de kattenbak (binnen)?
 
Buiten is beter denk ik. Ja als ze dat een paar keer doen is het niet erg, maar als ze oud zijn moeten ze zich wel gedragen


En onderhoud, is dat duur? Valt ook wel mee dacht ik?


Mn broer heeft een hond en dat is drama... Zoveel aandacht geven en ook nog duur zo'n beest.

Verder wel leuk, maar niet voor mezelf vind ik.
 
Binnenkort haal ik ook 2 poesjes in huis, 2 zusjes . Zat eerst aan eentje te denken, maar dan zit die zowat de hele dag alleen thuis, en wil zoiezo 2 poesjes hebben.

@ Wokkel:

Castratie zit je rond de €50 euro, en een sterilisatie rond de €100. Daarnaast moet je denken aan een reismand, kattenbak en speeltjes. En kwa eten ben je rond de 20/25 euro en komen de kattenbak stenen nog bij.
 
Ik heb ook 2 poezen..

Superbeesies... Ze komen uit hetzelfde nest en zijn broer en zus.
Wat het per maand kost?
poef...

- 8 euro aan kattengrind p maand (2 kattenbakken)
- 8 euro aan brokjes.

Voor de rest kost het echt heel weinig, af en toe een speelmuisje, af en toe eens naar de dierenarts ofzo... (is hier in 3 jaar niet gebeurd).

Ze zijn lief, en ze zijn leuk gezelschap.... Ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen!.
De laatste tijd piste 1'tje steeds op de bank, maar de oorzaak daarvan heb ik nu achterhaald...: De beide kattenbakken stond op de 1e verdieping. Nu het "lente" is heeft de kater een beetje last van zn hormonen en wil steeds op zn zusje springen. Die heeft daar geen zin in, en ontloopt hem. De kater ligt eigenlijk 9 vd 10 keer boven aan de trap te slapen, waardoor het vrouwtje niet naar boven durfde om op de bak te gaan..

Conclusie: 1 bak boven en 1 beneden... werkt nu al weer 3 weken vlekkenloos (letterlijk).

Foto's heb ik evt nog wel voor je onlijn
 
Status
Not open for further replies.