This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
De pup renzo is nu 11 weken. Gaat erg goed!

Kat is nu 14 jaar, en hobbelt nog door.
 

Attachments

  • 64.JPG
    1.1 MB · Views: 16
  • IMG_0524.jpg
    533.2 KB · Views: 6
Wijven!

Hond van aantal vrienden en mij (woont bij 1 van hun thuis), die sowieso al iets van adhd heeft, rende ook dag en nacht een kapot steile trap op.
Ik heb 't 'm altijd geprobeerd af te leren, maargoed, ik woon er niet en ze lieten 't constant toe..

Beestje zit nu op 't werk van z'n pa, waar 'ie de hele dag door tussen auto's door kan rennen.
Wel jammer dat ik 'm nauwelijks meer zie, maar hij zit er iig op z'n plek, want voor in huis was 'ie simpelweg te druk..
 
Shiba Inu! :love:

Toen was hij nog klein!

[IR]http://i44.tinypic.com/hv484l.jpg[/IR]


En nu alweer 3.5 jaar. ( not my picture )

[IR]http://i41.tinypic.com/v5iki0.jpg[/IR]


Lekker wakker worden is dat trouwens. Liep vanochtend langs een vrouw/man met 2 riemen in hun hand, ongeveer 200 meter verder kwam ik de honden pas tegen en ja hoor, een herder kwam op mijn hond af. Ik hield mijn hond vlak naast me maar helaas, de herder greep hem meteen bij zijn rug, beest krijsen/janken als een gek. Dan knapt er echt wat van binnen, zo hard als mogelijk die herder een paar trappen verkocht en hij liet gelukkig los en speerde weg. Bloede behoorlijk en ben meteen naar huis / dierenarts gespeerd. Gelukkig niks ernstig, paar hechtingen en hij kon weer mee.

Ik hoop die 2 klootzakken nog eens tegen te komen, waarschijnlijk hoor je dan zoiets als: Ja dat doet hij anders nooit. :L Je moet gewoon je hond aan de lijn houden of dicht bij je in de buurt zodat je hem kan aanlijnen / pakken als er iemand anders voorbij loopt. :|
 
:| begrijp je gevoel. Had gister nog aanvaring met iemand op straat. Ik ben pup aan uitlaten in donker ineens een herder (zonder lijn) die mn pup te grazen dacht te nemen. Kwam vanuit mijn rug dus zag herder niet aankomen.

Bijt mijn pup die herder toch in zn keel . Heb die herder nog een rotschop gegeven. Herder liep piepend weg. Ging allemaal vrij snel. Mn pup had niks gelukkig. Stond verbaasd hoe zo'n klein beest al zo van zich af beet! Komt eigenaar aangelopen om verhaal halen. Pfff Zal het hier bij laten maar was niet een vriendelijk gesprek. Kerel spacede hem dat ik zn hond een trap gaf.

Ben btw echt blij met mn pup. Is wel eentje die je moet laten zien wie de baas is. Maar beest is echt superslim, snel :W :love: Echte dondersteen!



 
Sommige mensen snappen dat gewoon niet. M'n vader is het ook een keer overkomen. Normaal is onze hond degene die anderen pakt (op de een of andere manier moet hij gewoon niks hebben van honden die groter dan hem zijn, kleiner is geen probleem) dus hij blijft altijd aan de lijn..

Kwam die dus een loslopende rotweiler tegen waarvan de eigenaar tientallen meters verderop liep, en die dook dus ook bovenop onze hond. M'n pa dat beest een paar harde trappen verkocht, en toen liet die los.

Maargoed, die eigenaren spoorden sowieso niet. Hadden twee roltweilers (die elkaar ook altijd afmaakte) in een buurt met veel kinderen. Beesten waren altijd super agressief, als je langs het huis liep met je hond, dan vlogen ze zowat door het raam heen.. Gelukkig zijn ze ondertussen verhuist



Komt uit het asiel, en is nu 8 jaar oud Altijd een klote leven gehad bij een drugs verslaafde.. Was in het begin enorm bang en m'n ouders hebben er echt veel energie in moeten steken, maar is nu echt hun beste maatje, kunnen er alles mee doen
 
Last edited:
Ik kan daar echt niet tegen, tijdje terug had mijn vader precies hetzelfde alleen werd hij toen in zijn been gebeten toen hij een andere hond van mijn hond af wilde halen. :|

Zou me niks verbazen als dat hetzelfde stelletje geweest was. Volgende keer maar een hamer mee op zak nemen ofzo.... :+ TOK!

Big jay: Ja hier precies hetzelfde, mijn hond pakt, althans wil, ook 9 v/d 10 keer andere honden maar daar krijgt hij de kans niet voor omdat hij gewoon aan de lijn zit en ik hem altijd kort naast mij laat lopen als er een andere hond voorbij komt.
 
Van de week hier 1 in 't park; vloog 4 mensen op een rij aan, vervolgens een fietser en als afsluiter een auto voordat 't ze 'm te pakken hadden. :+
 
Gelukkig waren alle honden in de buurt bang voor mijn hond, en luisterde hij altijd perfect :W
Nooit last van gehad dus
 
Haha ziet er lief uit dat beesie.
 
even wat fotos van onze 6 katten


Van links naar rechts
De witte kat dat is lucky
en is doof en heeft al veel meegemaakt

de zwarte dat is selam
Zij is het zusje van lucky beiden nu 3
jaar bijna

Heb ze echt vanaf 1 dag af zien opgroeien


Dan marley
hij is de zoon van selam en nu bijna 6 maanden

Vervolgens de 3e kat dat is bayley zij is bijna 2
Zij en haar zusje zijn van me vriendin

dan de laatste de grijs witte kat
das sheila het zusje van bayley
dus ook bijna 2

en dit is de zoon van sheila
Das rakker
ook bijna 6 maanden

Ik had dus 2 katten ,maar me vriendin had ook 2 stuks rondlopen .

Bij mij waren het toevallig broer en zus bij mekaar,
maar die van haar waren ook 2 zusjes

In july en augustus zijn de 3 dames bevallen
Het werd te druk anders hadden we van elk 1 gehouden
Rakker is me vriendin haar kat die hadden mekaar meteen al gevonden en doet zijn naam eer aan.
Marley dat is mijn kat deze heeft mij al aangetrokken vanaf dag 1.
Deze loopt mij ook alles achterna zit er altijd bij als ik sleutel als ik eet als ik me was enz.
Hij kan letterlijk niet zonder mij ben ik te lang weg jankt ie alles bij mekaar
 
Bij mijn ouders hebben we ook altijd een poes gehad.. Ooit eens aan komen lopen.. Is vroeger wss slecht behandeld, want heeft nooit het volle vertrouwen gehad.. Kwam wel eens bij je liggen, maar nooit voor lang, was sowieso niet echt aanhankelijk..

Ik zou ook nu wel weer graag een poes/kater willen, maar ik woon nu in een flatje en vind dat echt niet te doen.. Wil geen kattenbak in huis hebben en vind dat zo'n beestje vrij moet kunnen rondlopen van binnen naar buiten.. Bij mij ouders was dat ideaal, overal zaten kattenluikjes inzodat het beest kon gaan en staan waar hij wilde
 
Thuis hebben we ook 3 katten, zou echt niet zonder ze kunnen.

2 katten ervan zijn bij ons thuis geboren, de moeder was op een dag aan komen lopen, en is altijd bij ons gebleven. We wisten ook van wie de kat was, die vrouw vertelde dat de kat niet werd geaccepteerd bij hun (door de andere katten).

Is ook ineens weer verdwenen, ik gok dat het de buurman is geweest. Klootzak heeft een keer frietenvet over mijn kat gegooid en keertje naar dezelfde kat gezwaaid met een schop.

De zoon en dochter van die kat hebben btw alle2 precies hetzelfde karakter, laat alles maar gebeuren en niks is interessant genoeg om aandacht aan te geven, op een laserpoint na.

En onze oudste kat (8 jaar) is echt een lompe straatschooier. Toen hij nog in zijn jongen jaren de pimp ging uithangen kwam hij echt vaak terug dat rond zijn nek geen haren meer hingen en alles open door gevechten.

Maar nu is hij de big boss hier. Dus zoiets komt niet meer voor.

Zal straks eens wat foto's uploaden. :W
 
Status
Not open for further replies.