Post hier je model-auto's topic.

Zet m naast t knikkende hondje en de gehaakte wc rol hoed, en dan een foto aub :D



560334.jpg

:D:D
 
Nou het begin van mijn golfje is er :)

Interieur met kuipstoeltjes etc
2z8ynp2.jpg


Links de nieuwe velgen voor en achter. rechts de origineel bijgeleverde vw velgen.
35iwtuh.jpg


En de body in ivoor wit. De raamrubbers lijken een beetje crappy maar in het echt valt het reuze mee.
kuvz7.jpg


Hou jullie op de hoogte :)
 
Grote kick



Heb nooit van die wagentjes gespaard maar kwam mn droom auto in de juiste kleur tegen 8)

[ir]http://i28.tinypic.com/30usnch.jpg[/ir]

1:18 van Welly
 
De ivoor witte golf 2 is inmiddels af :) zal van de week wel foto's posten.

Nieuwe bouwsel die nu ook aardig vorderd is een golf 3 vr6 en daarna nog een golf 2 gti, dezelfde als de witte.
 
Grote kick



Heb nooit van die wagentjes gespaard maar kwam mn droom auto in de juiste kleur tegen 8)

[ir]http://i28.tinypic.com/30usnch.jpg[/ir]

1:18 van Welly

tof, ik heb hem in het groen.

imo ook erg goed afgewerkt voor zo'n goedkoop model:)
 
Bestellen hier mensen wel is op www.Toms.nl?

Ze hebben daar echt super veel, ben er ooit een keer met een maat van mij geweest (die erg actief is in modelbouw). staat helemaal vol daar en zo goed als alles te bestellen.
Ga binnenkort ook een aantal modellen bestellen, zal ik dan wel even posten.

Hoop eigenlijk dat ik een miniatuur van mijn Grande Punto in Italie kan vinden.
 
toms heeft wel leuke winkel, beetje duur... maar wel goed... zijn site is echter niet helemaal up to date, vaak staan er spullen op die niet leverbaar zijn.
 
Idd, komt me bekend voor. Maar daar in tegen
Heb daar wel eens een top fuel funny car besteld. 3 dagen later binnen. Netjes verpakt enz goede service igg :).

@ pepijn#205

Hoe kom je aan dat ''tjoening'' stuff voor je model otoh's als ik vragen mag.
 
Voor de tjoener onderdelen zie toms.nl :)

Daar haal ik in ieder geval al mijn wielen.

Heb zelf goede ervaringen met toms, heb nu 2 sets velgen in bestelling staan en worden nu geinporteerd vanuit china. Word gewoon netjes op de hoogte gehouden etc :)
 
Toms is idd 1 van de betere dealers ja.
Heeft zeer veel staan in de winkel. Beetje rommelig , maar voel me altijd weer jong als ik er rondloop :p

Heb zelf onlangs een 1:18 Minichamps BMW e30 M3 1987 op de kop getikt in het zwart.
Model is al jaren uitverkocht en verders moeilijk te verkrijgen.
 
Back
Top