Post hier je model-auto's topic.

heb weer nutteloos geld uitgegeven:p

2ltsxhi.jpg


2enyvyf.jpg


2rz30c8.jpg


554h3d.jpg


2qwohsz.jpg


24negas.jpg


10s6has.jpg
 
Heeft iemand misschien tips hoe ik in godsnaam een rolkooi kan maken voor in die civic? :D
Ik zat zelf aan een soort ijzer staaffie te denken met solderen of buigen ofzo :+

Ben wel bezig met het tekenen van een diffuser, zal ik van de week even wat pics van posten.

Heb ook gevonden hoe je een intercooler kan maken, alleen is best wel veel werk, maar wel tof!

http://www.zerotohundred.com/newfor...-24-scale-model-kedai-potong.html#post2016128

Oorstaafjes, ff watjes eraf halen en aan elkaar lijmen :).
 
Soldeer tin ? LOL!

Maar misschien dat je eens kan kijken bij een modelbouw winkel bij je in de buurt.
Hebben ze vaak van die dunne staafjes hout (Vliegerhout?) Denk dat het daar wel mee moet lukken.
 
Dat is misschien wel een optie wanneer je een 1:48 auto hebt ?

Soldeer tin lijkt me echt heel veel te dun / fragiel om er een rolkooi van te maken.
 
Soldeertin zit vaak op een rolletje en is veel te zacht, kan je moeilijk rechte strakke staven maken lijkt me omdat je het recht moet buigen enzo..
 
Ik kan niet lassen dus dan word het soldeer tin :+ zat zelf aan ijzerdraad te denken en dat gewoon leuk te buigen :D

Ligt alweer een laag stof op de civic, want hij is door me kat van de kast gevallen en het onderstel is gebroken dus heb der niet meer zoveel zin in gehad de laatste tijd :p
 
Ik pak altijd Rvs lasdraad om assen te maken :) voor een rolkooi zou je koperdraad kunnen pakken 1,5mm, dit gewoon op maat buigen/knippen en dan solderen. Werkt prima :)
 
Back
Top