Portal feedback

Advertisement - register to remove this

Die witte lijn staat idd op me todo lijstje
Logo ook, ik ga misschien alle knopjes zelf redesignen, want ik wil nieuwe kleuren ala scootertuning.net gebruiken.

Ook ben ik benieuwd naar dooie links en kleine foutjes, dan verbeter ik die ook meteen :)
 
okee, wat ik persoonlijk graag weg wil:

elk meeltje dat ik ontvang, als iemand heeft gereageerd in een topic, waarin ik ook heb gereageerd, krijg ik een mailtje...

aangezien ik een hotmail account heb, niet al te veel tijd, en ook nog prive, en list-mail heb....word het daar nu wel erg druk....

dit is namelijk heeeel erg irritant :) ik denk, dat het beter zoals vroeger kan gaan...dat je alleen een mailtje krijgt, als je als topicstarter, een reply in jouw topic hebt gekregen.
 
Originally posted by Snader
okee, wat ik persoonlijk graag weg wil:

elk meeltje dat ik ontvang, als iemand heeft gereageerd in een topic, waarin ik ook heb gereageerd, krijg ik een mailtje...

aangezien ik een hotmail account heb, niet al te veel tijd, en ook nog prive, en list-mail heb....word het daar nu wel erg druk....

dit is namelijk heeeel erg irritant :) ik denk, dat het beter zoals vroeger kan gaan...dat je alleen een mailtje krijgt, als je als topicstarter, een reply in jouw topic hebt gekregen.

ik krijg ook alleen maar een meeltje als ik de topicstarter ben :?

ik wil wel graag de replybox terug ;( de grijze versie vh forum opzich ook wel, maar ben erg benieuwd naar hoe de nieuwe st.net styling wordt :W

succes iig.
 
Originally posted by Snader
okee, wat ik persoonlijk graag weg wil:

elk meeltje dat ik ontvang, als iemand heeft gereageerd in een topic, waarin ik ook heb gereageerd, krijg ik een mailtje...

aangezien ik een hotmail account heb, niet al te veel tijd, en ook nog prive, en list-mail heb....word het daar nu wel erg druk....

dit is namelijk heeeel erg irritant :) ik denk, dat het beter zoals vroeger kan gaan...dat je alleen een mailtje krijgt, als je als topicstarter, een reply in jouw topic hebt gekregen.

Dat is volgens mij echt aan jezelf, je heb het ergens aangevinkt staan. Svp verder in U en A (ps, er komt een andere style omdat dat je andere vraag was :))
 
Originally posted by miks66
ik krijg ook alleen maar een meeltje als ik de topicstarter ben :?

ik wil wel graag de replybox terug ;( de grijze versie vh forum opzich ook wel, maar ben erg benieuwd naar hoe de nieuwe st.net styling wordt :W

succes iig.

Die replybox komt terug
 
Originally posted by Snader
okee, wat ik persoonlijk graag weg wil:

elk meeltje dat ik ontvang, als iemand heeft gereageerd in een topic, waarin ik ook heb gereageerd, krijg ik een mailtje...

aangezien ik een hotmail account heb, niet al te veel tijd, en ook nog prive, en list-mail heb....word het daar nu wel erg druk....

dit is namelijk heeeel erg irritant :) ik denk, dat het beter zoals vroeger kan gaan...dat je alleen een mailtje krijgt, als je als topicstarter, een reply in jouw topic hebt gekregen.

User CP > Edit Options > Use 'Email Notification' by default? op "no" zetten.
 
Nee, rustig simpel en overzichtelijk

Portal gaat ook meer back to basic, want zo zijn er teveel opties...
 
Ik vind de portal heel goed, heb het al vaker bij sites gezien en vind het altijd wel handig. Het kleur gebruik hier is goed, mankeert niets aan, lekker duidelijk al die popie jopie grijze en lichtblauwe sites zijn er al genoeg, is zo standaard.
 
enne het inloggen via de portal gaat niet goed

enne ben benieuwd naar het resultaat....vind de portal nu nog niet echt overzichtelijk....maar dat komt nog wel :)
 
we gaan geen files zelf hosten.
Zoals je ziet kan je er een url invullen vanwaar het downloaden is.
 
Back
Top