website feedback

Originally posted by h3nk0wZ
Microsoft Java Machine werkt wel... SUN Java echter niet :( :)

de reactie van booster begrijp ik alleen niet helemaal... ze moeten die site maken van school...niet om dat ze een mp3 site willen beginnen?
Nee maar het is toch de bedoeling dat de site je aanspreekt... maar het design enzo spreekt me niet aan dus gaf ik die site als voorbeeld...
 
Heb alleen even de Charts-pagina bekeken en ben tot het volgende gekomen:

- Lettertype is inderdaad echt fout, pak verdana ofzo.
- Vind de kleurkeuze bij de chartstabel niet echt denderend, beter maak je een achtergrond die ter hoogte van de tabel iets witter en vager is bijvoorbeeld, zodat er contrast onstaat en het goed leesbaar blijft.

De musicplayer bovenaan ziet er niet echt super uit, de knoppen kan je beter zelf ontwerpen ipv. die standaard dingen pakken. En het vak is te klein, of in ieder geval de tekst te lang. Kort het in en gebruik niet bij elk woord een hoofdletter, bovendien werkt ie niet :)

En de laadsnelheid is om te huilen... Heb hier een 100kbyte ADSL lijn liggen en de bandbreedte naar de site toe is nog geen 10kb/s. Dus zoek ook maar een andere host :)
 
Mwah ik vind t niet echt veel bijzonders, opzet is wel leuk maar ik vind alles beetje groot tmag wel wat kleiner bijvoorbeeld de balk aan de linkerkant mag een stuk smaller. En achtergronden achter tekst is eigenlijk ook een beetje not done. Snelheid is erg slecht bij mij @ adsl schiet t niet op. Veel succes ermee deze site heb ik btw ontworpen: www.sof-land.net
 
Gaan we n beetje patsen met sites ? :p
Mijn loze site in halve dag in elkaar:
De joop fan site!

Ging puur om geouwehoer, kvond de lay-out zelf wel beetje roelen (afgezien van t feit dat ie in sommige browsers scheef wordt weergegeven...mede door de gay-o-cities reclame balk)
 
sof-land.net is naajz, maar nu ff over de site die beoordeeld moet wordne :)

Uiterlijk:
te groot, denk dat 800x600 res de site echt bagger is, graphics laden sloom, maar dat is mede te "danken" aan de gratis webserver, zoals al eerder genoemd is

Snelheid:
tsja, wat verwacht je van web1000...niets, maar hij is toch nog gewoon snel..alleen de mp3tjes wil ie niet spelen...

Gebruiksgemak:
menu links vind ik een beetje onleesbaar, maar kan aan mij liggen :p
center-frame mooie achtergrond ,aar daardoor de text niet duidelijk te lezen, vind ik een minpuntje


verder toch wel netjes, is hij 100% kladblok geschreven?
 
ik heb em met een groep moeten maken, is niet allemaal van mijn hand, maar wat ik zelf heb gemaakt heb ik in de edior van frontpage gemaakt, tis handig dat de tags dan blauw worden :p

en btw sofland.net is naajz jah
 
Back
Top