Website

Status
Not open for further replies.

Nylez

Ziploos
Hey mensen ik heb een eigen website
en sinds kort problemen met mensen die allemaal zitten te kloten op mijn site en forum
nu hebben we de site gedeeltelijk al kunnen verhelpen
maar nu beginnen ze op ons forum
wie zou mij hierbij kunnen helpen ik ben een trots scooterforum lid dus help mij aub mod's
meetingteam52@hotmail.com

als dit topic niet goed staat dan verplaats het maar
 
Advertisement - register to remove this

wat is je site dan? En wat doen ze dan precies?

Veranderen ze je site? --> Inlog gegevens veranderen
Flooden ze je forum? --> IP blok er bijvoorbeeld op
 
ik ben mede webbie van de site

ze hebben zeg maar gedaan dat als iemand zich aanmeld hij of zij metteen admin word duz het is zeg maar de basis map wat eigenlijk de map members hoort te zijn, wie weet hoe we dit terug zetten ?
 
Je geeft niet echt veel info hier :s Gebruik je vbul? Gewoon ff je Mysql database backuppen en vbul opnieuw installeren. Als het dan gefixt is hebben ze gewoon met je php files zitten kloten. Als het dan nog nie gefixt is dan moet je het zoeken in je instellingen die opgeslagen zijn in je database en die opzoeken en veranderen.

Als je niet veel posts van waarde op je forum hebt staan gewoon alles in 1 keer doen ben je van t hele gezeur af.

En natuurlijk al je w8woorden veranderen enzo. Ook erachter proberen te komen hoe ze erachter zijn gekomen in de eerste plaats. (Trojan op je comp? www.zonealarm.com voor gratis goeie firewall)

//Edit//

PM me de URL van je website ff. Als je tog direct admin wordt gemaakt dan wil k wel ff voor je checke
 
Haal jullie forum/ board heel snel offline................

Ik ben admin

meeting%20team.JPG


meeting%20team2.JPG
 
zoek dit maar lekker uit op je eigen forum, dat jij je site niet in orde kunt houden is ons probleem niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top