website feedback

Mark Flugel

HKW-member
ik heb samen met een groepje voor een module multimedia een website moeten ontwerpen, en nu moet ik voor een verslag daarover feedback hebben, wie dus ff wat tijd over heeft of wil vrij maken:

het gaat vooral om volgde aspecten v/d site:

-uiterlijk
-gebruiksgemak
-snelheid

als je verder nog iets op te merken hebt over de site, graag, zou ik zeer mee geholpe zijn.

dit is trouwens de website: www.trancecharts.tk

Bij voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

Het ziet er op het eerste gezicht wel goed uit, maar het lettertype is niet echt goed gekozen. De snelheid is idd niet optimaal, ook hier thuis @ 2 Ghz pc met kabelinternet. Maarja, dat is te verwachten van een gratis hoster, web1000 in dit geval. Gebruiksgemak daarentegen is wel voldoende, ik vind het iig wel overzichtelijk.
 
Uiterlijk

Geen idee, nog niet geopend naar 2 minuten en toen heb ik de hoop opgegeven.

Gebruiksgemak

Vrij simpel, de X knop inklikken en het was weg.


Snelheid

Euh tja. In 2 minuten zag ik nog niet meer dan een wit scherm. En ik heb hier een vrij snelle bak op een vrij snelle verbinding.
 
Hij zit er wel, niet echt mooi te noemen. Bij mij doet 'ie het niet. De nummers staan btw ook in de verkeerde volgorde: 3 2 1

Sorry voor al dit negatieve commentaar :)
 
is wel vreemd dat ie het bij jullie zo slecht doet, bij mij thuis is ie toch wel sneller (gare p II 500 @ ISDN) als 2 minuten tegen wit scherm aan kijken
 
@ stage doet ie t ook redelijk. Ziet er wel netjes uit, maar heb ook nie langer als 1 minuut gekeken. Valt me alleen op dat er voor een trance site in de charts weinig trance staat :).
 
In Netscape werkte de intro pagina wel, maar bij de charts page werd het menu links midden steeds niet geladen, steeds java.lang. blabla fout.

Internet Explorer werkt alles naar behoren, alleen soms wat lange laadtijd. (sec of 30)
Mediaplayer werkt wel snel, binnen paar sec begon ie met afspelen van DJ Sammy. Al klinkt het geluid wel hol en verweg ;)

Gebruiksgemak is goed.
Uiterlijk: neem een ander lettertype voor de normale teksten. Bij dit uiterlijk past geen TimesNewRoman :p
 
Nog een keer, nu ging het gewoon lekker snel.

Uiterlijk, mwoah, niet echt VEt, maar lelijk is anders. Lettertype is echt zeer fout. Verder vind ik bv bij albums de tekst er neit duidelijk naast staan.

Gebruiksgemak, tja niet erg ingewikkelde site, dus makkelijk, zat erwel een back button btw?
 
Originally posted by Sjoerd
Nog een keer, nu ging het gewoon lekker snel.

Uiterlijk, mwoah, niet echt VEt, maar lelijk is anders. Lettertype is echt zeer fout. Verder vind ik bv bij albums de tekst er neit duidelijk naast staan.

Gebruiksgemak, tja niet erg ingewikkelde site, dus makkelijk, zat erwel een back button btw?


Site laad bij mij zeer snel.... Lettertype beetje onduidelijk

er zit een Home button op sjoerd

ik vind hem er eigelijk best goed uit zien...:)
 
banner van .tk kun je verwijderen, site is redelijk snel maar de buttons doen er lang over, niet 800*600 vriendelijk;) , net wat de meesten zeggen lettertype is nie echt lekker en mooi dat je in frames werkt. Dat was het wel.
 
Buttons aan de zijkant moeten echt anders! Zit gewoon een zeer kleine witte rand omheen! Dat verpest meteen je goed gelukte grafische deel! Gebruik idd ander lettertype.

Logo linksboven staat er half op of hoort dat zo? (Charts staat er half op.. misschien hoort ut zo.. ik weet niet?!)..

Wat doet "Damn" linksboven in beeld? En net zo lelijk gedaan ook nog! Sorry dat ik ut zeg!

Wat wil je met de website bereiken? Bekendheid over feesten, albums? Wat heb ik als surfer aan een plaatje van de cover van een cd? Die zoek ik wel op een site speciaal voor covers!

Charts... Van wat? Top40, tipparade? Stel dat een idioot je pagina bekijkt weet ie niet wat voor een chart het voorsteld?! De meesten kennen alleen top40.. of ben ik nu dom bezig? Maar ok.. moet toegeven... Waarschijnlijk komen er alleen trance fans en die weten waarschijnwel dat het de trance chart is...!

Stukkie over feesten is leuk gedaan... Mooi overzicht... Nix negatiefs.. behalve dan lettertype.. maja.. dat had ik al gezegd ;)

Snelheid is wel in orde hier... @ 56k modem

Naja.. ben online met telefoonlijntje dus ik peer um weer!
 
Microsoft Java Machine werkt wel... SUN Java echter niet :( :)

de reactie van booster begrijp ik alleen niet helemaal... ze moeten die site maken van school...niet om dat ze een mp3 site willen beginnen?
 
Back
Top