Originally posted by The One
Mijn membraan platen zijn altijd verrot .. grote carb en aardig vermogen spelen ook mee he .. vulling carterdruk enzo voort
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nog nooit een gerafeld carbon-klepje gehad... Zowel Polini als Malossi, standaard of VL13-membraan...
Originally posted by Thomas
Maar gebruik je dan de groene of de blauwe polini Bart?
Die groene blijven bij mij ook gewoon heel, maar zou de overstap naar blauwe dan veel uitmaken?
Originally posted by Thomas
Dat gebeurd bij die van mij dus ook. Maar Joel raadde mij toch die blauwe aan omdat je vermogen dan hoger wordt. Polini groen vindt ik wel fijn, die gaan niet zo snel kapot, maar zijn wel een stuk dikker
Originally posted by PoliniEvoAerox
Waarom is dit dan Joel, want als je die blauwe zou gebruiken die zijn veel dunner dus heb je kans op een brute setup dat die toch veel eerder kapot lopen
Originally posted by Jacco
PoliniEvoAerox, houd jij het er dan maar op dat er geen verschil in vermogen komt naarmate je andere diktes plaatjes gebruikt...
Dan hou ik het erop dat het wel zo is, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik je nu hier niet ga vertellen wat dan wel het meeste vermogen opleverd
Ga er maar eens mee testen
Doe mij maar adige, de rest gaat zoiezo snel verrot... (misschien dat een luchtfilter ook wel scheeltOriginally posted by Makker
Geef mij maar Malossi!!!!
Polini gaat echt snel naar de kl*ten.