Welke overrange? polini of malossi?

Aerox Evolution

Hardcore 4 Life
de topic naam zegt het al, welke overrange is nu echt beter?
wel voor mina.

setup wordt volgende:
- Hebo Manston 2
- Yasuni C20
- Baroni 29,5mm kartcarb
- Malossi binnenrotor


ik heb al met verschillende mensen gesproken, maar ben ik niet echt wijzer uit geworden, de een zegt weer polini, de ander weer malossi...
 
Advertisement - register to remove this

polini

polini!!!!
nooit problemen gehad met v-snaren die kapot zijn of ander gezeik!! heb ook malossi erin gehad maar dat vind ik minder
(maar dat is mijn mening)
het is natuurlijk ook wat voor setup je hebt, hou me liever bij 1 merk!!

greetz paul
 
Ik denk dat het niet erg veel zal verschillen. De 1 zweert bij Malossi de ander bij Polini. Zover ik weet word meestal Malossi gepakt. Hieruit kan je concluderen dat de Polini of duurder (?) is of net iets minder goed.

Mjah conclusie: Je hebt ook nix aan mijn antwoord.
 
dat bedoel ik nu... :)

ik heb op mijn vorige setup ook polini gehad, maar ik hoor nu ook van verschillende kanten dat malossi beter is...
vandaar mijn vraag...

polini is iets duurder, maar dat maakt verder toch niet veel uit of wel? als je het beste uit je scooter wil halen wil je toch best 30-40 euro meer betalen of niet dan?
 
Polini :)

Wij hebben voor MHR Overrange gekozen, omdat een Evo-vario + 134mm Speed-Drives gewoon erg duur is op Piaggio :|

Op Minarelli scheelt het minder, en zou ik een Polini set samenstellen...

Moet er wel bijzeggen dat het een luxe probleem is :)
 
zoals ik al zei: die paar tientjes meer of minder boeien niet zoveel, wil gewoon de beste prestaties hebben, en om ze allebei te kopen en te proberen is een beetje duur...
 
Dit is voor Mina Horz.

Polini:

Evo varioset; 130
Evo Speeddrive; 200
--------------------------
........................€330

Malossi:

MHR Overange; 260
--------------------------
........................€260




Verschil is geen 30-40 euro.....

Ik zelf kan eigelijk ook niet echt zeggen wat het beste is ook al heb ik ze allebei gehad @ pia....

Het ligt gewoon aan de rest van je setup, eigen ervaring/mening en je budget 0?
 
Originally posted by RobvdZande
Dit is voor Mina Horz.

Polini:

Evo varioset; 130
Evo Speeddrive; 200
--------------------------
........................€330

Malossi:

MHR Overange; 260
--------------------------
........................€260




Verschil is geen 30-40 euro.....

Ik zelf kan eigelijk ook niet echt zeggen wat het beste is ook al heb ik ze allebei gehad @ pia....

Het ligt gewoon aan de rest van je setup, eigen ervaring/mening en je budget 0?

wat waren jou ervaringen op piaggo dan? merkbaar verschil?
 
Originally posted by Aerox Evolution
wat waren jou ervaringen op piaggo dan? merkbaar verschil?

wel anders ja maar ik heb ook met een andere cilinder gereden op de sets dus eigelijk moeilijk te zeggen...

de polini heb ik overigens net...nog afstellen dus:p
 
mja, is net een evo/speed cil discussie. Mij trekt de evo overrange meer, vond ik er net ff beter uitzien en het is origineler :)
 
Originally posted by Casper
mja, is net een evo/speed cil discussie. Mij trekt de evo overrange meer, vond ik er net ff beter uitzien en het is origineler :)

Qua uiterlijk ken ik geen mooiere vario dan een Pia MHR2000-vario :) Lekker boeiend, maar toch...
 
mijn menig is MHR vario met Polini poelies
dat kan dacht ik gewoon. dan heb je zeker de beste vario (mina dan) en een zeeer goede achterpoelie. ervaringen van vrienden zijn tot nu toe beter met polini dan met MHR. maja denk toch egt dat je ze t beste kan uitproberen. en als je t egt niet weet doe je gewoon KOP of MUNT.........
 
Originally posted by Coen
Ik d8 dat alexander of joel een x gezegd had op forum dat er (bij sommige) polini overrange's rare dips waren.

Ivo had met een malossi overrange ook veel problemen (@lemmerveld) hoorde ik van iemand op de chat...

Bart: Tja, smaken verschillen, maar met een evo as is de keuze nog wat sneller gemaakt :)
 
ik heb zelf ook 2x evo vario op mina gehad, nooit problemen mee of niks...
ook beide keren samen met overrange

welke overrange set presteert dan volgens jullie beter er vanuitgaande dat je een setje ZONDER dips hebt?
 
Back
Top