Polini evo op For race uitlaat

Blueviper

MHR VIPER
Hallo,
Ik heb een vraagje over de combinatie van de polini evolution w-poorter met een polini for race uitlaat. Het gaat om minarelli vertikaal, luhtgekoeld. Ik wil graag weten voor ik deze cilinder koop of die het goed zal doen op deze cilinder. Wie heeft er ervaringen mee? Ik wil gaar rijden met een 21mm carbje maar ik wil eigenlijk groter maar ik denk dan dat ik over-kill krijg of niet,

Groeten,
Lennart
 
Advertisement - register to remove this

Evo6? Voor vertikaal? Hij is net uit voor horizontaal.. voor verti. bestaat ie niet hoor volgens mij. Maar goed, evo pijp zal het uiteraard goed doen op evo cilinder.. beter als for race. :)
 
Originally posted by monstaboy
Waarom? Is juist uitstekende pijp vind ik, is laagtoeriger dan de pia jolly ja, maar power geeft ie wel af.

als ie ooit een nieuwe pijp gaat aanschaffen is de Evopijp wel ff wat beter.
Heb je weleens gezien hoe dan de bocht is bij een jolly @ mina.
Gewoon een flop.
 
Originally posted by A-Bizar
als ie ooit een nieuwe pijp gaat aanschaffen is de Evopijp wel ff wat beter.
Heb je weleens gezien hoe dan de bocht is bij een jolly @ mina.
Gewoon een flop.

Vergeleken met die pia jolly ja, maar op een toerental van 11-12000 doet hij het niet slecht
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Arnie, dat is gelul :)

Er is zowel een Polni W-poort als een Polini Evo70 verkrijgbaar voor Minarelli verticaal...

jup arnie dat moet je toch wel weten dacht ik zo :) nee maar goed, evo of mhr uitlaat zou het goed doen dan..maar untuned kan je ook prima met een yas r/for race/shot/s2 uit..
 
Ach, ik heb ook jaren lang geroepen dat er geen Evo70 voor Minarelli verticaal bestaat, dus je hoeft je niet te schamen :) Heb zelf pas een jaar geleden ofzo de eerste Evo70 daarvan met eigen ogen gezien...
 
Back
Top