Polini Evo / metrakit pro race 2.

Crf 250

Jaguar racer
Ik ben opzoek naar en cilinder voor mijn sprintscooter nu ben ik aan het twijfelen tussen de polini evo 1/2, of de metrakit pro race 2 denken jullie dat met een bijbehorende goede settup en het nodige afstel en tuningwerk van twins deze allebei over de 20pk kunne worden gesleept of raden jullie me er juist een af of aan. Of weet iemand meer te vertellenover de voor en nadelen van deze 3 cilinders.

alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Neem een Evo.

Zkr als je die door Twins laat tunen, gaat dat gegarandeerd hard lopen. Twins heeft veel ervaring met het tunen van Evo's.

Pr2 zit gewoon veel meer werk in om dat snel te krijgen.

Welke Evo je neemt, maakt niet, het loopt toch wel hard.
 
ik heb beide cilinders erop gehad en heb weinig verschil gemerkt.
maar mn standaart evo1 is bijna even snel als mn oude getunede prorace1,,, dus ik zou ook maar voor een evo gaan :).
 
1 of 2 bedoel je dus de fluitpoorter en vlinder?
er zijn nog niet echt hele hoge scores gehaald met de fluitpoorter.
vlinder zal sowieso hard lopen
dit is verder wel je eigen keuze, die fluitpoorter is niet voor niks op de markt gekomen, en misschien kan twins er wel wat leuks mee.
 
De bedoeling is om eigenlijk meteen men carters en cilinder op te sturen naar twins maar dit moet nog geregeld en afgesproken worden nadat ik mijn onderdelen binnen heb.
 
dan zou ik dus bij Twins vragen hoe zij er over denken en dan regel je dat met hun, want tenslotte tunen zij je spullen en kunnen zij je ook vertellen wat je het beste kan doen dan.
 
Back
Top