polini evo cil + D zuiger

scooter fr€@k

Well-Known Member
ik kan een evolution cilinder kopen is diamant gehoond bij twins en zit nu een D zuiger in , ik kan hem krijge voor 130 €
zou dit een goede deal zijn ?
en heb ik veel prestatie verlies doordat hij gehoond is ?????
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou het ook niet doen niet omdat ie gehoond is maar. Standaard zit er in een nieuwe cilinder vaak een A of B in D is dus al de 3e overmaat zuiger en Voor evo is er niet groter als D te krijgen. Dus zou je er een nieuwe wand in moeten laten zetten en aangezien dit prijzig is voor een untuned cilinder zou ik het zeker niet doen en verder zoeken naar andere evo.

succes
 
Als hij echt nieuw uit de doos is vind ik het niet duur nieuw zijn ze zeker 340 dus ik zou dat eerder doen als je het geld tot beschikking hebt zeker.
Dan weet je zelf precies wat er mee is gebeurd...
 
Ik heb dat nog nooit gezien nieuwe cilinder met C of D zuiger maar goed ontopic.

Dan komen er nog wel verzend kosten bij uit duitsland ik meen dat je dan bijna net zo duur uitwas dan gewoon hier bestellen maar weet ik niet zeker..


Sibo said:
Die ook net zo goed met een C of zelfs D zuiger geleverd kan worden :z
 
Dan heb je nog niet veel gezien...
Uberhaupt enig idee hoeveel verschil inzit?
Scheelt honderdsten, dus als ie nu op D op een goede maat zit kun je er nog lang mee vooruit totdat het pas tot prestatieverlies gaat leiden... als 't spul goed behandelt wordt komt het niet eens zover uiteraard...
En 340 voor Evo?
Ik heb nooit gekeken naar waar iets het duurst was, maar waar je die cil voor zoveel geld hebt gezien zal cker de winnaar zijn...
225 op SA is het goedkoopste dat ik weet, komen ong. 20€ extra kosten overheen voor rembours versturen naar NL, dus gewoon voor 250€ in NL kopen is cheap zat.
Maar hebben we het hier eigenlijk wel over een evo70 LC?
 
Wat is dit dan : Sooterfreaks
140.0192 Cilinder kit Polini Evolution

D=47.6mm, 70cc, aluminium, LC.
Incl. kop.
type Evolution.
Wie durft?
Past op oa: Puch Zip SP, NRG, NTT, MC2, MC3, Gilera Runner, Vespa Sfera.
(Piaggio motor,LC)
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 332,95

maar ontopic ik zou dan Evo van SA halen.

Succes
 
Mag jij raden waar de cilinders die vakmensen terugsturen uiteindelijk terrechtkomen.


Je kunt namelijk nog steeds niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.


Daar komt ook nog eens bij dat ze hun " oude shit " kwijt moeten.

ON-TOPPIC:

:L Als de tolerantie goed is heb je zeker geen prestatie verlies.
 
naampje said:
ik heb zelf een dr 70 met een G zuiger nieuw gekocht:?
dus je hebt ze zeker.


Daar staat altijd een G op, dat heeft niets met tolerantie te maken. ( ik weet het niet zeker maar het kan de letter G van Ghisa zijn, wat voor stalen cilinder staat. )
 
Ik heb destijds dus ook een gloedje nieuwe Evo6 gekocht bij scooterattack, met een C-zuiger... Ben je mooi klaar mee, mag die maar 1x vastperen :p

Ik had hem trouwens wel voor HEEL weinig :)
 
Back
Top