Thomas Senior Member 30 November 2001 #1 Dit is dus m'n geweldige cilinderkop :| is d'r nog wat mee te beginnen of maar meteen een nieuwe kopen?
Dit is dus m'n geweldige cilinderkop :| is d'r nog wat mee te beginnen of maar meteen een nieuwe kopen?
Thomas Senior Member 30 November 2001 #6 Originally posted by Sjoerdyo Heb je der mee gevoetbald ofzo? Click to expand... hehe, zoiets Maarre ff serieus, zo heb ik 'm 2ehands gekocht (kom ik nu pas achter :| ) enne ik heb een nieuwe 70cc kop besteld, komt woensdag binnen als alles goed gaat, maar als ie nog te slijpen is ofzo en dan met wat ringetjes.... ???
Originally posted by Sjoerdyo Heb je der mee gevoetbald ofzo? Click to expand... hehe, zoiets Maarre ff serieus, zo heb ik 'm 2ehands gekocht (kom ik nu pas achter :| ) enne ik heb een nieuwe 70cc kop besteld, komt woensdag binnen als alles goed gaat, maar als ie nog te slijpen is ofzo en dan met wat ringetjes.... ???
dani the RPM-squad 30 November 2001 #7 Gewoon nieuwe kop kopen kost echt geen drol voor ac en deze weggooien.