ik ben dus aant polijsten gegaan maar twil niet helemaal goed.. het wil niet goed blinken ofzo..
ik heb mijn carterdeksel helemaal kaal gestaalborsteld.. toen met 1200 schuurpapier geschuurt.. toen ontvet met wasbenzine.. toen polijstborsteltje in het kleine potje polijstpasta gedaan.. (dit was trouwens hard en droog.. hoort dat wel zo?) en toen er op gesmeert met dremeltje.. nou daarna goed schoon maken met keukenrol totdat het niet meer vies werd dat papiertje.. en dat een paar x.. maar dr is byna nix veranderd ten opzichte van het begin(toen ik het helemaal had gestaalborsteld en geschuurt..)
neej moet dat in die volgorde? heb alleen met 1200 geschuurt.. is schuren met 400 dan 600 dan 1200 niet ok? en dit zijn hele kleine dremel polijst pasta potjes.. tis niet hard maar tis ook niet hetzelfduh als chocolade pasta laten we maar zeggen beetje uitgedroogt lijkt het wel..
Je moet gewoon 400-600-800-1200 (zonder olie)-1200 (met olie)-2000 (zonder olie) en dan 2000 (met olie). Dan wordt het mooi. En je moet trouwens niet met een dremel doem want het moet eigenlijk met maximaal 1800 toeren per minuut. En een dremel draait 33.000 toeren. (stond op de verpakking van polijst pasta in de bouwmarkt)