Poker NL Holdem #4

Status
Not open for further replies.
Nou ik ben weer thuis :D!

Het avontuur is na 7 handen alweer over...

Blinds 75/150, dude voor mij raiset naar 300, ik call en naast mij gaat iemand naar 1200. Dude die de 300 raisde callt en ik ga voor 3500 allin. Dude naast mij callt en de ander fold. Ik gooi KK open en uiteraard naast mij...... AA :D! Snel avondje dus :X

Maatje van me ging op hetzelfde moment noodgedwongen allin met K9 harten, uiteraard tegen AA, flop waren 2 harten en een A, turn weer een harten dus hij turnt netjes zn flush en uiteraard paird het board op de river. Flush vs Full House :D!

Ging weer geweldig dus haha
 
Het ziet er heel erg uit met al die lijntjes, maar eigenlijk heeft ie maar 1 downswing/slechte run gehad in 1000 handen, dus dat valt eigenlijk hardstikke mee! :p

Ik zal er vanmiddag wel 1 posten, 4000 handen en tot 4x toe gewoon van -100 naar +75 gaan haha. Echt leuk dat poker, gelukkig speel ik niet meer zoveel!
 
wel potverdikkies, eindelijk als chipleader aan de finale tafel. Vervolgens mij KK allin tegen medium stacked met AQ, op de river een aas, stack gehalveerd.

Op een gegeven moment had ik nog 10x de big blind, ik schruif het erin met QQ wordt gecalled met KJoffsuit en op de river een K. Toen vloog ik er dus als 4e uit.

Opzich wel weer final table en lekker gespeeld, kan alleen maar niet begrijpen dat ik tot nu toe 4 van de 5x als favoriet allin ging en de hand alle 4 de keren heb verloren. Terwijl de andere spelers aan tafel steeds verdubbelen met ZAADhanden. Het is me gewoon niet gegund :'(

ff kijken wat ik nu doe, sta 3e in klassement, 1e kan ik niet meer worden met nog 1 speelronde te gaan. Zou dus volgende week een dagoverwinning moeten halen om de shoot-out te kunnen spelen. En die vervolgens de week erna moeten winnen om door te gaan.

Met andere woorden, moet de komende 2keren 1e worden wil ik doorgaan naar de regiofinales...denk dus dat ik het lekker laat schieten :D
 
Mja als ik echt niets andere te doen heb ga ik wel....blijft zonde. Zie mezelf toch echt wel als de beste of een-na-beste speler daar. Maar blijkbaar denk ik te hoog van mezelf :D
 
Het is gewoon bingo, ik hoor ook elke keer de FT te halen.
Maar goed, luck is ook nodig. Geen KK in je hand krijgen als naast je iemand AA heeft bijv. :p Net die ene coinflip winnen kan je toernooi maken of kraken. Zat 1 mega donk 2 weken geleden, begon als shorty aan de FT en won uiteindelijk. Zijn 88 bleven staan tegen mij QKs. Tja, had ie die verloren had ie uiteindelijk nooit gewonnen.
 
Weet iemand een site waar je online (dus tegen mensen en geen bots oid) kan pokeren zondat dat je iets hoeft te downloaden? Is voor op werk namelijk.
 
Nice, account leeggehaald... stond nog $80,48 op, nu nog $0.48... Heb de enige die mijn ww weet al gebeld maar hij heeft er niet aangezeten, wat ik al dacht.. Mooi kk..

Kan ik iets hardmaken tegenover pokerstars? Aangezien ik het best goed genaait vind...

Nog een reden om te stoppen met Pokeren, iig online:(
 
Ik zou sowieso een mailtje richting Stars sturen.

PokerStars is de moeilijkste niet en doet veel om klanten tevreden te stellen en te behouden.

Even uitleggen dus en misschien dat hun e.e.a. kunnen natrekken.
 
Gelukje, had een mail van Stars gehad, dat er het eea mis was gegaan met overschijvingen en dat er perongeluk van mijn account was afgeschreven, geld staat er weer op plus + 10$ "schadevergoeding" :W. Prima dus:)
 
Full Tilt Poker Game #16204298185: Table Royal Guard (heads up, deep) - $500/$1000 - Pot Limit Omaha Hi - 21:23:17 ET - 2009/11/21
Seat 1: Patrik Antonius ($1,259,450.25)
Seat 2: Isildur1 ($678,473.50)
Isildur1 posts the small blind of $500
Patrik Antonius posts the big blind of $1,000
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Isildur1 raises to $3,000
Patrik Antonius raises to $9,000
Isildur1 raises to $27,000
Patrik Antonius has 15 seconds left to act
Patrik Antonius raises to $81,000
Isildur1 has 15 seconds left to act
Isildur1 has requested TIME
Isildur1 calls $54,000
*** FLOP *** (4-Spades)(5-Clubs)(2-Hearts)
Patrik Antonius has 15 seconds left to act
Patrik Antonius has requested TIME
Patrik Antonius bets $91,000
Isildur1 has 15 seconds left to act
Isildur1 has requested TIME
Isildur1 raises to $435,000
Patrik Antonius raises to $779,000
Isildur1 calls $162,473.50, and is all in
Patrik Antonius shows (A-Hearts)(3-Spades)(K-Spades)(K-Hearts)
Isildur1 shows (6-Diamonds)(9-Spades)(7-Diamonds)(8-Hearts)
Uncalled bet of $181,526.50 returned to Patrik Antonius
*** TURN *** (4-Spades)(5-Clubs)(2-Hearts) (5-Hearts)
*** RIVER *** (4-Spades)(5-Clubs)(2-Hearts)(5-Hearts) (9-Clubs)
Patrik Antonius shows a straight, Five high
Isildur1 shows two pair, Nines and Fives
Patrik Antonius wins the pot ($1,356,946.50) with a straight, Five high
Isildur1 adds $200,000
*** SUMMARY ***
Total pot $1,356,947 | Rake $0.50
Board: (4-Spades)(5-Clubs)(2-Hearts)(5-Hearts)(9-Clubs)
Seat 1: Patrik Antonius (big blind) showed (A-Hearts)(3-Spades)(K-Spades)(K-Hearts) and won ($1,356,946.50) with a straight, Five high
Seat 2: Isildur1 (small blind) showed (6-Diamonds)(9-Spades)(7-Diamonds)(8-Hearts) and lost with two pair, Nines and Fives
 
Btw sta deze maand 1K in de -

Dus laatste dagen ma wat SnG's spelen, voornamelijk de $6,50/45man
Deze crush ik behoorlijk op lange termijn mits ik goed run heet dat :D
+ ga ook wat 10,40 DS na sunday mill spelen :)

gogogo!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top