Poker NL Holdem #4

Status
Not open for further replies.

Aplus

Well-Known Member
Ander topic had al 1037 posts zag ik dus hier maar weer verder:


Scooterforum.net Pokerstars spelers :

FMT47 = Haman
r0bert_21 = r0bert
Pronk_sbo_nl = Pronk
Murphy_Lee_L = Murphy Lee
o_SvR_o = Sjoerd
Galbakos = Aplus/Stijn P
#TeQuilaah; = Robinnn
Patco3 = patco/Patrick
Tom Wubben = Tommy.
Marcel1982NL = Mol
apeldoorn18 = nederland20

Scooterforum.net Full Tilt Poker spelers

Michael Nicht = Aplus/Stijn P


Zal bovenstaande lijstjes editen indien nodig.

Speel nu zelf meer op FTP en het gaat best aardig moet ik zeggen. Speel voornamelijk de $3.30 KO 90 man S&G's en de $2.20 4 man HU S&G's (2x winnen voor $8 ) Mijn sharkscope na weekje spelen (de grote sprongen zijn dus overwinningen in die $3,30, al 3x gewonnen voor $72 en nog paar x ITM):


2e5s4mu.jpg



ff382d.png






Carry on :)






NOG 1 DING: MOCHT JE HANDJES POSTEN WAAR JE VRAGEN OVER HEBT, LAAT DAN DE SHOWDOWN WEG!!!

hierdoor kunnen "wij" betere analyses geven omdat we niet result oriented kunnen denken, en weet jij als poster meteen of je wat hebt aan de analyses als die een beetje in de buurt van villain's werkelijke hand zitten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik RUN als een ziekte :X ZO SLECHT!!

De 1 + 2 outers vliegen me om de oren, fush over flush, set over set LOL

megadownswing not fun :(

mkabl.jpg
 
Dat blijft voor mij om de een of andere reden altijd hetzelfde verhaal online.
Gister gelukkig in een 10/20cent homegame 80 euro verloren. Zal het toch wel aan mijn spel liggen :D
 
hele sicke badbeat in een HU game

PokerStars Game #29390384581: Tournament #171971971, $55.00+$2.50 Hold'em No Limit - Match Round I, Level III (25/50) - 2009/06/15 9:57:02 ET
Table '171971971 1' 2-max Seat #1 is the button
Seat 1: slavnii (1835 in chips)
Seat 2: pronk_sbo_nl (1165 in chips)
slavnii: posts small blind 25
pronk_sbo_nl: posts big blind 50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to pronk_sbo_nl [Kc Kd]
slavnii: raises 50 to 100
pronk_sbo_nl: raises 100 to 200
slavnii: raises 100 to 300
pronk_sbo_nl: raises 865 to 1165 and is all-in
slavnii: calls 865
*** FLOP *** [Jh 2d 3c]
*** TURN *** [Jh 2d 3c] [Ac]
*** RIVER *** [Jh 2d 3c Ac] [Qs]
*** SHOW DOWN ***
pronk_sbo_nl: shows [Kc Kd] (a pair of Kings)
slavnii: shows [Kh Th] (a straight, Ten to Ace)
slavnii collected 2330 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 2330 | Rake 0
Board [Jh 2d 3c Ac Qs]
Seat 1: slavnii (button) (small blind) showed [Kh Th] and won (2330) with a straight, Ten to Ace
Seat 2: pronk_sbo_nl (big blind) showed [Kc Kd] and lost with a pair of Kings
 
omg, runner runner straight.

Zulke gasten wil je echt slaan op zo'n moment, wat bezielt je om met K 10 zo allin te gaan :X
 
Is toch chill, de volgende 10x win je hem wel :).


Pronk, sinds wanneer speel jij zo hoog dan? Of doe je niet aan Bankrollmanagement :p?
 
Het is uiteraard een TILT momentje, en als dat je dan ook nog eens gebeurt ben je er uiteraard weer ff klaar mee :p
 
Hier iemand enig idee waarom HM het bij mij prima doet @ cashgames maar niet bij toernooien? Dacht dat hij dat voor de update wel altijd deedt, maar nu komt mijn HUD nieteens meer omhoog bij SNG's.... :?
 
Grappig...ben ff wat 45man SNG's aan het grinden, maar zie echt duidelijk dat de bepalende factor in dit soort toernooitjes uiteindelijk gewoon is dat je minstens 3 of 4 coinflips wint. Bij 1 tafel valt werkelijk alles mijn kant op :D

Stack: largest 14070, smallest 1010, average 3970
Your current position is 1 out of 17
 
Coinflips bepalen de winnaar, altijd die kut coinflips die verkeerd vallen op de river. Soms moet ik me echt inhouden om mn laptop niet door de kamer te gooien :p
 
Wat een aggresievieteit, ik heb al aardig wat beats gehad en ook runner runner op grote potten enzo maar ik ben nog nooit gaan schelden of flippen aan tafel.
Nu ik dit zelf lees zou je dat eigenlijk niet verwachten :X:D maar aan de pokertafel ben ik de rust zelve.
 
Op toernooitjes moet ik me echt inhouden als iemand met een kut hand mn Azen kraakt en een dikke pot pakt ofzo hoor :p
 
Dat heb ik zelf ook mol maar vind het wel een verschil met online natuurlijk :)

Online speel je gewoon meerdere games tegenlijk dus speel je veel meer handen, hier reeg ik me dan ook zo vaak op en dan ben je meer tiltgevoelig.

Live speel ik ma 10% van men handen en als ik het er goed in krijg en toch nog verlies dan maal ik er niet om.
 
A J 8 op de turn, ik heb QT, turn een 7.

Pot was onderhand al $50, dude bet $20 en ik had echt zo het gevoel dat ik mn out zou hitten, dus ik call, en nog hitten ook :D En dan nog uitbetten voor $30 en dan afbetalen. Heerlijk! :p



( Als dit bij mij zou gebeuren had ik geflipt :p )
 
Wat een aggresievieteit, ik heb al aardig wat beats gehad en ook runner runner op grote potten enzo maar ik ben nog nooit gaan schelden of flippen aan tafel.
Nu ik dit zelf lees zou je dat eigenlijk niet verwachten :X:D maar aan de pokertafel ben ik de rust zelve.


Heb ik ook hoor. Had maandag een live toernooi, was dikke CL aan de finaletafel, maar verloor echt elke flip tegen shorties. Bleef toen ook gewoon rustig maar online kan ik nog wel eens gaan schreeuwen als ik weer een 80-20 preflop allin verlies :p
 
Zo ik begin de cashgame's een beetje onder controle te krijgen, 0,50/1$ tafels zijn nog vrij relaxt. Weinig donks dus vrij weinig beats. Nu is mn BR $320, op naar de $500
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top