Rollen -> Malossi, als ie het voorheen goed deed dan vermoedelijk hetzelfde aantal gram
V-snaar -> Ik heb zelf voor een malossi X-treme v-snaar gekozen, al weet ik niet of andere merken veel slechter zijn (mijne was 25 euro, nog steeds ruim tevreden mee)
bougie -> gewoon dezelfde als die er nu in zit
bougiedop -> maakt geen ruk uit, als ie maar goed afsluit tegen vocht
cilinder kit -> je kunt, als je cilinder nog gaaf is van binnen, hem laten opmeten en een bijpassende zuiger kopen, als ie niet goed is kun je je cilinder laten uithonen en dan een zuiger erbij komen, OF je kunt een hele nieuwe cilinderkit aanschaffen en dan zou ik zelf voor de DR50 gaan. Let wel dat je dan inderdaad de snor-versie aanschaft als je hem nog legaal wilt houden.
JOH! maar hoe :-:
zeg ik
maargoed , even serieus , volgende keer even zelf een topic aanmaken overigens.
je haalt het achterste deel van het luchtfilter los door de bout eronder eruit te draaien en pakt deze eraf , dan kun je nog een boutje los draaien van het eerste stuk , de aanzuigbuis die VOOR je carburateur zit aangesloten op het luhctfilter , daarna de 2 bouten waarmee de carburateur vast zit los halen , de achterste zou ik in het spruitstuk laten zitten als ie los is.
daarna kun je de carburateur iets naar je toe halen en de vlotterbak bouten los draaien , dan kan de vlotterbak eraf en kun je de sproeier verwisselen..
echter , waarom zou je dit willen?
want een vivacity verander je doorgaands niet zomaar de sproeier.
inderdaad , een Peugeot zet je niet zomaar een andere sproeier in , ook niet voor een andere uitlaat , dus deze kun je gewoon origineel laten , je moet alleen wel even de luchtstelschroef helemaal indraaien en dan 1,5 slag weer uit , en niet meer aankomen.