This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

H.T.V.I said:
en de motoren in apeldoorn stuk of 40 waren er dat dus reken die er ook bij en je komt op een dikke 4 miljoen +-

Dan komen er waarschijnlijk nog kosten bij voor vervangend vervoer en schade aan het pand. En daarbij kon de politie niet goed functioneren meer.

Maarja, misschien zouden ze de auto's toch eens beter moeten gaan stallen of bewaken. Blijkbaar zijn ze erg makkelijk te bereiken.

Nu we het toch over grote bedragen hebben...

Op het nieuws was ook stukje over troonrede. Snap echt niet dat er zoveel meer geld in de veiligheid word gestopt. Vind het wel best zoals het nu gaat en er is ook wel genoeg blauw op straat vind ik.

En het koningklijkhuis kost per jaar iets van 85 miljoen ofzo

Zeker... zijn ze makkelijk te bereiken !

Laatst was op tv (weet niet welke zender of programma, volens mij Radar) een test en ze konden overal makkelijk de politieautos bereiken, dat was overdag zelfs!!!!

Ik heb voor de gein ook eens gekeken hier @ het NIEUWE politiebureau, en het is GVD gewoon een eitje, de autos staan precies achter een hek.
Dus je gooit er 1 molotovcocktail overheen, een klaar ben je.

Maar eigenlijk zou het toch gewoon niet mogen gebeuren dat je auto's moet afschermen omdat ze anders worden vernield of in de fik gestoken?

Er zouden gewoon camera's opgehangen moeten worden.. Dan heb je iig nog kans dat de dader word opgepakt

InsaneMalebrain said:
Maar eigenlijk zou het toch gewoon niet mogen gebeuren dat je auto's moet afschermen omdat ze anders worden vernield of in de fik gestoken?

Eigenlijk zou het niet moeten.... Maar de realiteit is helaas anders..

Mja in mijn zijn dit de 2 belangrijkste oorzaken van de velen,
1: Gebrek aan respect door een veel te "soft" optreden door de politie.
2: Politie weet het verschil niet tussen belangrijk en onbelangrijk.
Voorbeeld hiervan: Maat van me werd in elkaar geslagen s`nachts, dus wij bellen cops staan we een half uur te wachten, + dat je de dag erna pas aangifte kan doen.

We zijn rondhangjeugd en drinken wel eens een biertje op straat laatst viel er 1 biertje op de grond, er werd blijkbaar direct gebeld door een buurtbewoner, 5 Minuten later staan er 3 politie auto`s en een motor + dat een maat van me mee moest naar het bureau voor verhoor.
Dat was ook s`nachts.

Dus kan me best voor stellen dat dat tot irritatie leidt, wat de daden uiteraard niet goed praat o.i.d

zelf vind het wel leuk eigelijk, maar als je echt effect wilt kun je je beter op motors afreageren want met een beetje stuurmanskunsten rij je alle woutenbakken zoek.

mensen zeggen wel van dat ze er zijn om de orde te handhaven maar dan heb je nog niet gekeken bij de scholengemeeschap in de buurt want daar komen de scooters langs van zowat de halve regio en ze staan vrijwel elke dag te controleren (lucky me dat ik nie meer op school zit)

Maar zodra ik een politieauto zie komen ze gelijk met gierende banden op me af met helm en al zooi die verplicht is, soms komen ze zelf moeilijk doen als je ergens stil staat met je scooter en motor uit hebt, ik heb zelfs mn scooter overgespoten en een ander helm gekocht maar nix helpt en ik ben niet de enige met dat probleem hierzo.

Maar zodra er iets anders aan de hand is kun je gerust een half uur wachten voor de politie is geariveerd, terwijl ik met mn scooter daar een goeie 3 minuten over doe over hetzelfde stukje.

Mijn mening is dat de politie zn tijd beter kan besteden aan echte criminelen en niet als een debiel achter een paar scootertjes aan te gaan.
Alleen als je geen helm draagt ben je gewoon dom bezig.

Aan verkeersovertredingen kunnen ze nou eenmaal snel, veel geld verdienen.

En nu je als agent ook nog aan een minimum aantal boetes moet komen zullen ze zoveel mogelijk boetes voor de kleinste dingen gaan geven.

tis gewoon kapitaalvernietiging en ontzettend dom. Ik zie mensen ouwehoeren over dat 'onze belastingcenten' toch maar gaan naar wouten die niets nuttigs doen, maar ondertussen kopen ze zometeen opnieuw van 'onze belastingcenten' alle politieauto's en motoren weer nieuw die in de fik zijn gegaan.

Verder vind ik het ook een kutstreek, omdat je de politie op deze manier gewoon verhindert om snel te kunnen optreden/ter plaatse te zijn als dat nodig is, bijvoorbeeld bij inbraak of een ongeluk.

verhindert om snel te kunnen optreden/ter plaatse te zijn als dat nodig is, bijvoorbeeld bij inbraak of een ongeluk.[/QUOTE]

nou zosnel zijn ze er ook weer niet hoor. :|

kreeg laatst boete binne met de auto 4 km te hard, daar kan ik zo slecht tegen.
Ik heb een hekel aan die lui, ze staan alleen maar te flitsen en te laseren enz.
En grote criminelen oppakken homaar.
Ze weten nu een beetje waar ze aan toe zijn net goed.

maar auto`s in de brand steken gaat wel heel ver.

beter zetten ze balkenende's auto in de hens ofzo...

mjah nog beter.. laten ze een bericht achter bij die gefikte autos ofzo.. bv: we zijn de rollerbanken zat! Wat zou de politie dan doen

Tsja, die auto's in de fik steken schiet natuurlijk niemand iets mee op, misschien dat die pyromaan er een harde pik van krijgt maar goed en zoveel merken wij niet van deze onkosten, er zijn wel andere kosten die wij moeten betalen waar je van achterover slaat. En de politie doet natuurlijk wel zijn werk en krijgt orders van bovenaf, maarrr toen zij voor het werk kozen, wisten ze heus wel dat ze af en toe met de föhn in de struiken zouden moeten liggen en hardwerkende mensen naaien die krap 10 km te hard rijden...

tja nederland word steeds schoner

ff voor de duidelijkheid het is zonde van de belastingcenten het kan beter aan andere dingen besteed worden

mijn mening (en van me pa )

GEWELDIG

daar hebben we wel onze belastingcenten voor over

en ik weet niet hoe ze aan 10 miljoen komen voor 40 autos en 10 motoren

10 autos a 20 000 is 200 000
4x=800 000

10 motoren a 8000 is 80 000

totaal 880 000

+wat pretspul

hooguit 1 miljoen

eerste reactie, goed bezig .

2e reactie... domme zet die autos komen er toch wel weer en wie betalen ze? juist wij met zen allen