Stealth-EVO50 said:Hier nog erger, medelanders achtervolgen mensen bij het station en bedrijgen mensen en het politiebureau zit er naast. Als je daarvan dan aangifte doet gaan ze je vragen of je dat wel zeker weet :X. En ondertussen lekker langs de rijksweg staan de hele dag met een lekker bakkie koffie. Zo bereiken we het wel in Nederland :r
r0bert said:Als iedereen zich aan de regels zou houden was het niet nodig geweest :*
pollik said:het zijn gewoon vuile honden,als je zo'n baan kiest ben je gewoon ziek in je hoofd. de vlam erin man, burnen die wagens whuhaha
Dust0rz said:hihi ben het ook wel eens met bas.. maar ik vind wel dat je reeël moet blijven want natuurlijk is het je eigen verantwoording om op een scooter te rijden die opgevoerd is maar dan moeten ze geen onderscheid maken tussen meisjes en jongens en dat soort dingen.. maargoed dat hou je ik vind iig om nog een beetje ontopic te blijven dat het idd niks helpt om die politieauto's in de brand te steken, ik zie er ook niet echt de lol er van in.. maar achjah..
JohnB said:ik vind het wel humor.
En bepaalde mensen zeggen hier wel dat het kortzichtig is om die politie zwart te maken. Jullie zijn zelf kortzichtig door je alleen te orienteren op het scooterbeleid.
Opvoeren is verboden klaar. Punt uit.
Maar de houding van het corps t.o.v de gewone nederlandse burger is over het algemeen genomen gewoon zielig.
Meneer die aan de verkeerde kant fietst voor 100m wordt op de bon geslingert voor een imbeciel hoog bedrag.
Ventje van 16 dat zn vriendin verminkt krijgt "foei foei" te horen en kan met 2 jaar weer hetzelfde doen.
ben ik het helemaal mee eens, het lijkt wel even leuk en grappig maar uiteindelijk betaal je zelf de nieuweChiel said:Voordeel zal je er niet aan hebben, want die auto's zijn zo weer vervangen en we betalen het uiteindelijk zelf.
Ik begrijp best de agressie tegen de politie, maar je schiet er toch niks mee op.
A-Bizar said:ff over dat scooter/politie gebeuren...
80% van de mensen op een scooter denken dat elke weg race circuit Zandfoort is. :|
Iedereen loopt altijd te blaten : marokanen zijn allemaal kut! hoe komt dat? omdat 80% het verziekt voor de rest.
Met scooters is dat dus net zo. Die 80% hebben alleen niet eens door dat zij alles verzieken.
Ze denken allemaal dat ze bij die " normale " scooter bestuurders horen.
Op een grote meeting zie je het al meteen.
Als je 2 mensen op elkaar ziet klappen kan je er voor 99% vanuit gaan dat het door zo'n aarz komt die denkt dat ie kan rijden.
En maar gek vinden dat de politie zo doet.
Bas@ICE said:Neem daar dan ook je eigen verandwoordelijkheid voor en ga het niet achteraf afreageren op de lokale politie.Dan ga je jezelf maar in de fik steken op het binnenhof ofzo.
TimV said:Nee daar schiet je veel mee op