Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

ik vind het hele gedoe super dom en achtelijk.
de enige keer dat ik erom gelachen heb was in nederhorst den berg.
daar zijn 2 politie auto's uitgebrand en meer hadden ze er niet....
voor de rest is die gast een enorme :L
 
Stealth-EVO50 said:
Hier nog erger, medelanders achtervolgen mensen bij het station en bedrijgen mensen en het politiebureau zit er naast. Als je daarvan dan aangifte doet gaan ze je vragen of je dat wel zeker weet :X. En ondertussen lekker langs de rijksweg staan de hele dag met een lekker bakkie koffie. Zo bereiken we het wel in Nederland :r

Als iedereen zich aan de regels zou houden was het niet nodig geweest :*
 
r0bert said:
Als iedereen zich aan de regels zou houden was het niet nodig geweest :*

Leuke is dat iedereen zich daar gewoon aan de regels houd en er verder geen gevaar is daar. En als ze dan gewoon te duidelijk er staan schiet het ook niet op. Je ziet ze van een km afstand al staan.

Ik had toch liever gehad dat ze de overval en inbraak bendes hier eens aan zouden pakken. Ze pakken af en toe eentje op, maar die kan de zelfde avond alweer lekker z'n gang gaan :X
 
Vergeet niet dat het niet zo is dat een groepje agenten op een zonnige middag even een rollerbank achterin de bus gooit, en achter een viaduct gaat staan controleren.
Dat zijn allemaal opdrachten van hogeraf, waar zij 0,0 op in te brengen hebben.

Ik vind dat de jeugd maar bijzonder weinig respect heeft voor de agenten welke zorgen dat zij gewoon thuis kunnen wonen, en naar hun school en werk kunnen, zonder bang te zijn odnerweg je eigendommen te verliezen.
Want reken maar dat als er totaal geen politie was het hier een ware ravage zou zijn
 
Hier in Deventer was het ook raak...
Kvondt het op zich wel tof, maar diegene die zoiets doet beseft dus overduidelijk niet dat de politie ook je vriend "kan" zijn.
Maar ik denk gewoon dat het hier "de" pyromaan van Deventer weer was, er gaat namelijk al een paar maanden van alles en nog wat in vlammen op hier :X

We hebben hier btw ook een nieuw politie bureau, alle kleine bureautjes in de omgeving samengevoegd :eek:, en groot dat dat kreng is :X + dat het nog geen 2 km van me huis is.
 
pollik said:
het zijn gewoon vuile honden,als je zo'n baan kiest ben je gewoon ziek in je hoofd. de vlam erin man, burnen die wagens whuhaha

Volgens mij als je dit post heb je eerder een stoornis...
 
hihi ben het ook wel eens met bas.. maar ik vind wel dat je reeël moet blijven want natuurlijk is het je eigen verantwoording om op een scooter te rijden die opgevoerd is maar dan moeten ze geen onderscheid maken tussen meisjes en jongens en dat soort dingen.. maargoed dat hou je ik vind iig om nog een beetje ontopic te blijven dat het idd niks helpt om die politieauto's in de brand te steken, ik zie er ook niet echt de lol er van in.. maar achjah..
 
Zijn gewoon van die losers met een IQ van een zeehond. Van die gastjes die denken: "ik steek die auto in de fik, een nieuwe kunnen ze toch niet betalen". Waha, de politie is ook niet gek hoor.

En nu wel allemaal stoer doen, maar straks als er bij iemand ingebroken is ofzo kom ze wel op hun knietjes aankloppen.

Losers zijn die gasten:L.

Ow, en Pollik, stoere gast ben je:rolleyes:.

Nick.
 
Dust0rz said:
hihi ben het ook wel eens met bas.. maar ik vind wel dat je reeël moet blijven want natuurlijk is het je eigen verantwoording om op een scooter te rijden die opgevoerd is maar dan moeten ze geen onderscheid maken tussen meisjes en jongens en dat soort dingen.. maargoed dat hou je ik vind iig om nog een beetje ontopic te blijven dat het idd niks helpt om die politieauto's in de brand te steken, ik zie er ook niet echt de lol er van in.. maar achjah..

Lekker duidelijk Joël :D

Bij de ouders van een vriend van me komen een hoop van die uitgefikte wagens te staan, hij vind het wel handig, vaak liggen er achterin mooie tools, zoals een knipschaar ofzo. Kon ie dan weer mooi de draden van een sloopauto doorknippen, dat deed ie anders altijd met een klein schaartje en moest ie 20x knijpen :L (hij werkt dus bij zn ouders)

Maargoed, erg nutteloos natuurlijk, als je er wat aan wilt doen, ga leren, ga de politiek in en regel wat, kom met een goed idee ofzo, maar ga niet je eigen centen lopen opfikken of de 2e kamer in de fik zetten, dat schiet natuurlijk ook niet op :+
 
Bij ons in de buurt zit de politie regelmatig scootertjes achterna, maar wat ik niet begrijp is toen er bij me pa z'n zaak ingebroken was, kwamen ze niet opdagen.
 
ik vind het wel humor.
En bepaalde mensen zeggen hier wel dat het kortzichtig is om die politie zwart te maken. Jullie zijn zelf kortzichtig door je alleen te orienteren op het scooterbeleid.
Opvoeren is verboden klaar. Punt uit.

Maar de houding van het corps t.o.v de gewone nederlandse burger is over het algemeen genomen gewoon zielig.
Meneer die aan de verkeerde kant fietst voor 100m wordt op de bon geslingert voor een imbeciel hoog bedrag.

Ventje van 16 dat zn vriendin verminkt krijgt "foei foei" te horen en kan met 2 jaar weer hetzelfde doen.
 
JohnB said:
ik vind het wel humor.
En bepaalde mensen zeggen hier wel dat het kortzichtig is om die politie zwart te maken. Jullie zijn zelf kortzichtig door je alleen te orienteren op het scooterbeleid.
Opvoeren is verboden klaar. Punt uit.

Maar de houding van het corps t.o.v de gewone nederlandse burger is over het algemeen genomen gewoon zielig.
Meneer die aan de verkeerde kant fietst voor 100m wordt op de bon geslingert voor een imbeciel hoog bedrag.

Ventje van 16 dat zn vriendin verminkt krijgt "foei foei" te horen en kan met 2 jaar weer hetzelfde doen.

:L

En dat ligt dus aan de agenten? Dus steek je hun autos (door jezelf betaald) maar in de fik?

Tuurlijk, er zijn agenten die erg triest overkomen, heb zelf ook wellis last gehad van zulke agenten (die ff boetes nodig hebben om de doelstelling te halen ofzo) Maar nogal kortzichtig om dan het hele korps daar op af te rekenen.
 
Wat hebben wij eraan als er aan de andere kant van Nederland een paar politie auto's in de fik worden gestoken? :rolleyes:

Redelijk nutteloze actie.. We betalen er uiteindelijk toch weer zelf voor :L

En ook al zou het in mijn eigen dorp gebeuren dan zou ik de humor er nog steeds niet in zien. De politie is er heus niet alleen om verkeersovertredingen te bekeuren.
Wat nou als er bijvoorbeeld een serieus ongeluk gebeurd? Dan kan de politie daar niet komen en de mensen maar zeiken; "Waar is de politie als je ze nodig hebt?!"
madloser.gif
 
Last edited:
Chiel said:
Voordeel zal je er niet aan hebben, want die auto's zijn zo weer vervangen en we betalen het uiteindelijk zelf.

Ik begrijp best de agressie tegen de politie, maar je schiet er toch niks mee op.
ben ik het helemaal mee eens, het lijkt wel even leuk en grappig maar uiteindelijk betaal je zelf de nieuwe
 
ff over dat scooter/politie gebeuren...

80% van de mensen op een scooter denken dat elke weg race circuit Zandfoort is. :|
Iedereen loopt altijd te blaten : marokanen zijn allemaal kut! hoe komt dat? omdat 80% het verziekt voor de rest.
Met scooters is dat dus net zo. Die 80% hebben alleen niet eens door dat zij alles verzieken.
Ze denken allemaal dat ze bij die " normale " scooter bestuurders horen.

Op een grote meeting zie je het al meteen.
Als je 2 mensen op elkaar ziet klappen kan je er voor 99% vanuit gaan dat het door zo'n aarz komt die denkt dat ie kan rijden. :)

En maar gek vinden dat de politie zo doet.
 
A-Bizar said:
ff over dat scooter/politie gebeuren...

80% van de mensen op een scooter denken dat elke weg race circuit Zandfoort is. :|
Iedereen loopt altijd te blaten : marokanen zijn allemaal kut! hoe komt dat? omdat 80% het verziekt voor de rest.
Met scooters is dat dus net zo. Die 80% hebben alleen niet eens door dat zij alles verzieken.
Ze denken allemaal dat ze bij die " normale " scooter bestuurders horen.

Op een grote meeting zie je het al meteen.
Als je 2 mensen op elkaar ziet klappen kan je er voor 99% vanuit gaan dat het door zo'n aarz komt die denkt dat ie kan rijden. :)

En maar gek vinden dat de politie zo doet.

Idd.. Maar de meeste scooterrijders komen buiten de rollenbank-controles verder ook nooit in aanraking met de politie.
Daarom denken ze ook dat de politie er alleen is om hun het leven zuur te maken :)
 
Bas@ICE said:
Neem daar dan ook je eigen verandwoordelijkheid voor en ga het niet achteraf afreageren op de lokale politie.Dan ga je jezelf maar in de fik steken op het binnenhof ofzo.

Nee daar schiet je veel mee op
 
Back
Top