Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

Vind het toffe stunts :) Natuurlijk heeft het geen nut, want nieuwe auto's halen ze zo ergens anders vandaan.

En over belasting :? Alsof wij als Nederlandse bevolking hier last van zullen hebben :D Toch beter opletten tijdens Economie.
 
Mark@Dna said:
ben ik het helemaal mee eens, het lijkt wel even leuk en grappig maar uiteindelijk betaal je zelf de nieuwe

Dat is maar net hoe je het bekijkt , ik zou het ook kunnen zien dat ik gewoon iets sloop waarvoor ik zelf betaald heb.
 
dit is natuurlijk zinloos....
die gene denk dat ze geen nieuwe (betere) auto's aanschaffen?
dan zijn het wel eieren, als dit veel gaat gebeuren gaat de belasting alleen maar omhoog en de boetes waarschijnlijk ook.
gewoon kansloos :L
 
Tuurlijk gaat hierdoor niet merkbaar omhoog.. Maar ook dit soort dingen zijn gewoon uitgaven voor de regering en daar moet weer geld voor gebruikt worden dat voor iets anders is bestemd dus het is gewoon niet goed!
 
opzich opzin om een politie-wage in de fik te zette...
Maar ik zou toch wel het gezicht van ''de ambtenaar in functie'' wille zien als ie naar ze opgebrande autootje loopt :p
 
mzzz

ik hoor de een hier zegge dat het geweldig is en de ander vind het nie kunne.
nu weet ik nie hoe de politie bij jullie is maare hier heeft elke *********** een streepje voor
1*me pa werd in elkaar geslagen wouten keken toe want ze durfde nie (hebben ze later bekend)
2*onze vrachtauto en bus constant gesloopt in de vorm van ruiten slopen en onder spuiten
bel je de politie dat je weet wie de daders zijn word er gezecht sorry we kunne geen acties ondernemen want we mogen die groep ********** nie aan pakken
(wederom de letterlijke worden )


duse hoop dat de er nog veel politie autos mogen volgen en tevens dat ze prive ook flink hun leven verzieken weten ze is hoe het is :@
 
Last edited:
Cipher said:
Ik heb duidelijk weer te weinig naar het nieuws gekeken.
Maar blijkbaar is er iemand die politieautos in de fik steekt?

Doodschoppen dat figuur, net als alle andere mongolen die niet weten wat de begrippen normen en waarden inhouden.
Dit land heeft wetten en zolang je in dit land bent houd je je daar aan. En als je dat niet wilt, dan tief je maar op.
Die agenten doen wat ze moeten doen om aan het eind van de maand hun geld te krijgen en voor hun gezin te zorgen. Als je dan perse opstandig wilt zijn doe het dan op een manier die nut heeft; gijzel de 2de kamer ofzo.. of steek die in de fik.

Altijd dat gezeik van mensen die vinden dat ze verantwoordelijkheids gevoel hebben, en moeten kunnen doen wat ze zelf willen...

En politieautos in de fik steken..wat schiet je daar nou weer mee op?! Ze kopen gewoon nieuwe van je eigen belastinggeld

geef ze geen gekke ideen he
 
crazybond700 said:
geef ze geen gekke ideen he

wil nie vervelend zijn maare als ze het geld nie uitgeven aan een nieuwe politie auto dan geven ze het aan een derde wereld land :S

nu komt onz belasting geld teminste nog bij ons terecht
 
Ben het met de wat slimmere mannen eens dat wij toch de dupe zijn ,en het totaal hopeloze , ondoordachte acties zijn
Helaad denkt het meeste 16 jarige scootervolk weer dat het onwijs vet is en dat die : "kutjoden" nu gedupeert zijn oid , nee dus.
 
Back
Top