This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

whawha lol

maare me nederlands is nie zo best ik weet het .
ene typen is ook nie me beste vak maargoed.

maare waar het overging was was je mening .
helaas heb je gelijk gijs.
maare vind wel dat alles erg krom is in dit land

je leest het goed geef me over
 
Last edited:
Is een post in AN mogelijk
Mischien kan ik , en met mij de rest van het forum , er een boodschap uithalen.
 
totdat die gene zelf de politie nodig heb en der geen wagen beschikbaar is...
en WIJ betalen al die wagens..
dus totaal beeld dom..
 
kansloos, je moet eens kijken hoe je reageerd als een daap bv jouw nieuwe auto in de hens steekt.

okee het zijn agenten, de pain in the arse voor scooterrijders, maar ze doen ook maar hun werk, vandaag ben ik nog gematst door hun
 
Haagze sf2 said:
totdat die gene zelf de politie nodig heb en der geen wagen beschikbaar is...
en WIJ betalen al die wagens..
dus totaal beeld dom..


Dat is al het geval.
Moest onlangs aangifte doen snachts van mishandeling (was getuige) en werden weg gestuurd omdat er geen genoeg mensen waren.

Het politie corps is onderbezet en houden zich daarbij ook nog eens 80% van de tijd bezig met minder relevante zaken.

En ja ik vind t ook machtig dat er 1 of meerdere figuren zijn die die dingen in de hens zetten. En je kan lullen wat je wil , maar de persoon doet het wel zo dat er zich geen persoonlijke ongevallen kunnen voordoen.

En idd wij betalen met onze belasting centen het materieel. Ik zie dr alleen bar weinig van terug als je het nodig heb. Ik betaal ook mee aan de grote dictators in Centraal Afrika omdat de regering daar maar geld in blijft pompen.
Zie ik ook nix voor terug.

Door deze pryomaan zie ik wel iets voor mn munten terug. Een mooie fik.

En voor de duidelijkheid voor diverse personen de 16jaar grens ben ik al ruimschoots gepasseerd
 
Enigsinds heb je natuurlijk gelijk john , maar als we het zo gaan zien , kunnen we alles wel aan gaan steken
 
Ik vind het PRACHTIG, net alsof wij bepalen wat ze met het belastinggeld doen.... Als je zelf komt om aangifte te doen van je auto die gestolen is mag je een afpsraak maken.
Van mij mogen ze ze allemaal kapot branden!
 
Geheel zinloos dit.

Het kost ons alleen maar weer belastinggeld. Het zullen wel van die werkeloze randdebielen zijn geweest.

@ Pollik: Jij spoort ook niet helemaal blijkt
 
Prachtig joh :| Stel dat jij daar woont en je zit met een spoedgeval en er zijn opeens te weinig vervoersmiddelen en je heb dus pech. Vind je het dan nog prachtig?

Grow up...
 
Het is inderdaad een beetje krankzinnen op die vo3rtuigen in de brand te zetten :| Maar iedereen zegt wel dat je er niets me opschiet, maar velen onder ons denken volgensmij tog wel een beetje; Jippie! +ralf+ !! Maar idd, je schiet er niets mee op, het kost de belasting betaler alleen maar geld. Ach ja, dit is weer eens wat anders dan een overval, demonstratie of een bom-melding. Misschien zit de brandsticher hier ook wel op het forum, dan wil ik zeggen: {! Doe niet zo loos!
 
gewoon brande die hap.. lekker belangrijk dat wij die autos betale we krijge egt geen belastingsverhoging als er 20 autos worde verbrand... nu zal je wel denke van ja weer zown overspanne puber maarja mesne hun worde er niet vrolijk van en als hun niet vrolijk zijn ben ik wel vrolijk ( p.s mijn eigen broer is agent )
 
Al dit geblaat... Zou iemand bv eens het motief kunnen bedenken voor zijn daden? Misschien is hij wel zo onterecht behandeld dat hij gewoon helemaal geflipt is en gewoon politie-pyromaantje is gaan spelen...Misschien heeft deze leeghoofdige persoon naar zijn mening wel een goede reden om dit te doen... Ik denk niet dat het puur uit verveling komt...
 
Last edited:
Het zal idd niet een zichtbare verhoging zijn neej, maar het geld moet tog ergens vandaag komen. Ik weet nu niet of dat van het de overheid komt, of van elke gemeente apart, wat ik wel weet is dat het geld wel voor nuttigere dingen te besteden was dan politie wagens.

De politie die heeft tog binnen de kortste keren weer nieuwe wagens. Wat ik ook veel zie is dat velen alleen maar denken dat de politie alleen maar achter scooters aan zit, maar een beetje gezond verstand zegt dat er ook meer word gedaan dan de hele dag scootertjes achter na rijden, denk eens aan een overval, junk overlast, moorden, verkeer regelen bij evenementen, rond rijden om de gekken van de straat te houden (ook voor jouw veiligheid). Als ze geen beschikking hebben over auto's, kunnen ze jou ook niet "beschermen". Dus ik vind dat het nu wel weer genoeg ik geweest met overmatige vuurtjes steken. Steek je energie liever ergens anders in, is je vriendin misschien ook eens wat positiever :L
 
TimB said:
Prachtig joh :| Stel dat jij daar woont en je zit met een spoedgeval en er zijn opeens te weinig vervoersmiddelen en je heb dus pech. Vind je het dan nog prachtig?

Grow up...


Dat was al het geval voordat die dingen de hens ingingen

So.. Open your eyes and discover the world
 
het probleem is niet alleen de belasting maar die gasten raken nu ook weer gefokt door dit soort gein ! dus straks moeten ze het maar weer op ons afreageren.

rich
 
Geen zin om hele topic door te lezen...

Maar tis gewoon kansloos, we betalen die dingen toch zelf. Enige wat de cops dr van merken is 2 maandjes uitstel ofsow....

Dus loosheid aan top!
 
Zag net nog een stukje langs komen in het nieuws over dit onderwerp:

In totaal zijn er nu al 67 wagens volledig uitgebrand

Ze lieten ook zien wat 1 zo'n wagen ongeveer kost..
Ze nemen een std Opel Vectra (a 30.000 euro) Daar doen ze striping, sirenes, extra electronica, pantserdeuren, kogelvrije vesten, etc. in/op wat samen een extra 15.000 euro kost.
Dan heb je dus in totaal 47.000 euro x 67 = 3.149.000 euro

Best veel dus
 
en de motoren in apeldoorn stuk of 40 waren er dat dus reken die er ook bij en je komt op een dikke 4 miljoen +-