Pix ongemonteerd helmbakfilter....

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Xander2000
Blak gewoon in de binnekant van je bussy een stuk plakplastic. Breng hierop je lijm aan en daarna de bekleding. Wil je het er weer uit hebben dan haal je gewoon het plakplastic eruit. Let wel op dat je lijm gebruikt die het plakplastic niet aantast!!!

HIER hebben we nou wat aan
ECHT top :!

ik denk dat het plakplastic wordt ipv tape. Tape krijg je nog loszittende dingen op termijn denk ik...

Originally posted by Karoshi
Sushi,

Ik moet dit ook nog fixen in mijn buddy van m'n typhie 125cc dus gewoon enkele vraagjes...

1. Dat isolatiemateriaal = gewoon verkrijgbaar in de doe het zelf zaak of moet ik daarvoor naar een audio shop? prijs?
2. Welke lijm heb je ervoor gebruikt? Lijkt me EERRUUUG netjes afgewerkt...
3. Je gaat GAT in bodem maken. Ik ben zelf van plan om luchtsleuven te maken in de zijkant... Welk is de beste methode of maakt het niet echt uit?

Alvast bedankt voor de moeite ;)

1. Je kan het halen bij de Praxis of doehetzelferzaak voor 10 euro heb je 1 vierkante meter oid, iig genoeg :)
2. Bison montagekit.
3. Zolang hij maar genoeg lucht krijgt, lucht in je helmbak raakt ook nooit echt op (niet vacuum oid), ik heb iig geen gaten bijgemaakt.

Nog ff een tip, je kan de randen erg netjes afwerken met een stanley mes wat je van te voren verhit op het gasfornuis ofzo, dan snijd het als een mes door de boter 8)

Oja, en de foto hoe mn filter eerst zat werkt nu wel....

mzls David

Originally posted by Sushi

Nog ff een tip, je kan de randen erg netjes afwerken met een stanley mes wat je van te voren verhit op het gasfornuis ofzo, dan snijd het als een mes door de boter 8)

Oja, en de foto hoe mn filter eerst zat werkt nu wel....

mzls David

Will do... ;)

Back