killin ark HolyGangTuning 5 October 2003 #1 ik zoek wat fotos van getunde cilinders ter illustratie van me website. het hoeft geen bruut getunde cilinder te zijn. ik zou graag een foto van de uitlaatpoort, fluitpoorten, spoelpoorten, verscherpte spoelpoort spijl. alvast bedankt
ik zoek wat fotos van getunde cilinders ter illustratie van me website. het hoeft geen bruut getunde cilinder te zijn. ik zou graag een foto van de uitlaatpoort, fluitpoorten, spoelpoorten, verscherpte spoelpoort spijl. alvast bedankt
Mike@Rox BB Member 5 October 2003 #2 Voeg me even toe; le_mikey@hotmail.com Ik heb wel wat voor je Upvote 0 Downvote
P Pasqual Well-Known Member 6 October 2003 #3 U klik onder mijn avatar op scooterbase...en daar staan ze mag je gebruiken... wil wel je website zien + pasqual aka aerox terror 8P Upvote 0 Downvote
U klik onder mijn avatar op scooterbase...en daar staan ze mag je gebruiken... wil wel je website zien + pasqual aka aerox terror 8P
Aerox-Evo70 No Title 6 October 2003 #4 ik heb ze wel, weet niet of ik ze mag posten van derek (black-phoenix) moet je hem ff vragen dan Upvote 0 Downvote