Pimp my opa-barrel

Jep, daytons zijn duur:P Haha, trouwens, arne, Bter respecteer je gwoon zn wage, je bent gwoon vet jaloers op zn vette waggie:P Dit euwnt gwoon hard!!:P Ik vind die kitt replica ook wel n mooie:P:w

Weet je trouwens dat je vet goed kan driften met die 340's?..;) Heb k ook gedaan met autoweek talenten dag;) haha, dik lachen.., Gladde 8erbandjes eromheen en boppen maar:P
 
Klopt Arne, mja deze kwam op mijn pad en daarbij > benzine kosten en maandelijkse kosten moeten nog beetje in de hand te houden zijn.
 
Beste grote beurt,

Mijn buurjongen David rijdt in een volvo 340, het ding staat elke dag bij ons in de straat en ik kan het niet meer aanzien. Zouden julie hem willen tunen.

David houdt van roze en grote spoilers

8P
 
Gearox_911 said:
Beste grote beurt,

Mijn buurjongen David rijdt in een volvo 340, het ding staat elke dag bij ons in de straat en ik kan het niet meer aanzien. Zouden julie hem willen tunen.

David houdt van roze en grote spoilers

8P

:W
 
Hij is al zowat poepbruin :D maar dan wel metallic :+

Komende zaterdag ga ik em ophalen.. en in de herfstvakantie gaat de roller erover. Tot die tijd : iemand nog leuke ideeën?
 
Bassie en Adriaan stijl..:D wel inclusief die wimpers dan he....

2eq6u4k.jpg
 
of je gaat naar een speeltuin en je neemt 20 stiften mee en laat de lokale jeugd derop kliederen....:P of je maakt der lada style bumpers op(karton) en dan verf jem met structuur verf..:P
 
In het begin is het wel grappig als je auto er raar uit ziet, maar op een gegeven moment wordt je het echt wel zat.

Mn broertje zn auto hadden we debiel gemaakt met wk voetbal afgelopen zomer. In begin leuk, maar op een gegeven moment voel je je gewoon voor lul rijden :D . Hij mocht ook niet meer in de nabijheid van het huis staan van mn ouders :+
 
Back
Top