pijp met veel koppel op mhr-50

Jelle RV

Well-Known Member
ik zoek een uitlaat met veel koppel op een mhr-50 untuned, misschien later nog tunen maar denk eerder dat er een 70cc onder komt, verdere setup

hebo vario
malossi multivar
17,5mm carb DO
rest is std
op een aerox 2002 :)

Advertisement - register to remove this

Originally posted by RobvdZande
Denk het niet...:)

Ga maar voor de Yasuni C20, Malossi MHR50/70, DPR ect.

Denk het niet. :P

Op minarelli gaat een MHR50 met een C20 zeer zeker over zn nek. Wil je de prestaties later laten verbeteren zou ik wel een C20 nemen.

Wil je een pijp die een hoop koppel geeft op de MHR50 denk dan aan een Nardo, R, C16, Samba Comp. :)

Originally posted by Xander
Denk het niet. :P

Op minarelli gaat een MHR50 met een C20 zeer zeker over zn nek. Wil je de prestaties later laten verbeteren zou ik wel een C20 nemen.

Wil je een pijp die een hoop koppel geeft op de MHR50 denk dan aan een Nardo, R, C16, Samba Comp. :)

Excusez moi :) ik dacht dat het Piaggio was....

Originally posted by aerox-evo70
wie kwam er met het id een c16 op een 50cc te gooien ? :S
std maakt een mhr50 dus meer toeren dan 12k, en zeker als je later nog verder wil zou ik voor de c20 gaan.

dus dan zou een c16 meer koppel moeten leveren op die mhr-50 toch? want die heeft een bredere powerband dan die c20....

Originally posted by Jellerv
probleem is alleen dat die pijp een enorme herrie maakt :(
Je kan er ook een andere demper op doen (rs demper of yasuni) dan zal je geen last hebben van te veel herrie .
Verder zou ik als ik jou was met het oog op de toekomst (als je die mhr50 nog wil laten tunen) gewoon een c20 kopen.8)

Back