[Pics] NK brommersprint @ Jubbegea

Ach, goed voor ze, jammer dat alleen de cilinderkop kapot is...

Maar volgens mij hebben ze niet eerste vlotterbakken leeg gereden toch toen er van benzine gewisseld werd???

Dus kan je nog wel 1 run maken, kan je zowiezo nog wel mee tot de helft komen ofzo denk.
Pas 2e run loopt de boel dan kapot.

Maar onderneemt de organisatie van Jubbega nog stappen??? Aangezien ze eerder dus al kampioen zijn geworden en ze dit jaar ongeveer dezelfde tijden reden... Lijkt me dat ze toen ook al ermee bezig waren!

De scoot was na het tanken van gewone benzine direct een stuk langzamer, en reed tijden boven de 8 seconde! Als ze al eerder gediskwalificeerd werden, konden tenminste andere mensen die wel eerlijk op normale benzine reden, in de finale terecht komen...
 
ja ook toen was de ELF geur goed aanwezig.
Maar zoals een aantal racers al zeiden, die organisatie daar heeft zelfs nog nooit gehoord van protesten, lijkt me sterk dat ze er nog wat aan gaan doen.
Jubbega staat er dan bekend om maar 1 a4tje regelementen te hebben, maar dat pakt ook niet altijd positief uit.

Enne tuned die ene gozer niet meer voor bruggen? Jammer, was altijd wel aardige gozer
 
ja, ik ken hem ook wel, hij mij ook wel denk.

maar mensen die met elf op de sprint rijden zijn LOZERS!

zijn er trouwens geen simpele proefjes om vast te stellen of het nou elf of normale benz is?
 
Originally posted by symen

maar mensen die met elf op de sprint rijden zijn LOZERS!

zijn er trouwens geen simpele proefjes om vast te stellen of het nou elf of normale benz is?

Als het niet mag, ben ik akkoord. Als je het over gelijk welke sprint hebt dan heb je het ook tegen mij:mad:

Een keer aan de tank ruiken en je weet genoeg;)
 
er reden zowel dit jaar als vorig jaar mensen met ELF. Vorig jaar zouden de KW-ers nog een protest indienen, maar de pils was interessanter dus werd daar naar gegrepen en was de einduitslag niet meer interessant.

Meedoen is belangrijker dan winnen! :)
 
Originally posted by sprinter
Als het niet mag, ben ik akkoord. Als je het over gelijk welke sprint hebt dan heb je het ook tegen mij:mad:

Een keer aan de tank ruiken en je weet genoeg;)

als het niet mag natuurlijk... anders is het geen wedstrijd meer
 
Originally posted by RobS
ja ok, was ws beetje te bezopen.

haha, maar iig stond ie een tijd stil. vanaf genemuiden niets meer mee gedaan. alleen de 26e wat onderhoud en een run, die was dus 22.4

niet dus, ze zijn laatst nog een hele dag met de ontsteking bezig geweest... winst? 4 tiende pk.
verder zit er al heel lang een speed op
 
Originally posted by JohanS
niet dus, ze zijn laatst nog een hele dag met de ontsteking bezig geweest... winst? 4 tiende pk.
verder zit er al heel lang een speed op

Grappig dat ze dan toch echt gewoon met een Cross rijden, ben er zaterdag geweest en heb flink lang met Wilco staan praten naast de NRG
 
Originally posted by symen
ben erg benieuwd of ze daar ook zoveel pk halen....

Waarom niet, zo niet dan is dat een slechte reclame voor Tovami, dat is namelijk de bank van de Jager, ingeslteld door Tovami, en niet gewijzigd door De Jager zelf.

Dus @ Lelystad (Tovami) bank, zal de score gelijkwaardig zijn.

2e @ Jubbega word je niet zomaar

(Eigenlijk eerste, want dat zelfbouw dingetje van van schie zie ik eerder als Pro Stock)
 
Back
Top